Η IHG Hotels & Resorts (IHG) γιορτάζει τα 6.000 ανοιχτά ξενοδοχεία αποκαλύπτοντας το «6.000 Club» και ανακοινώνοντας συνεργασίες με μεγάλες αθλητικές και ψυχαγωγικές εκδηλώσεις.

Το 6.000 Club διαθέτει μια συλλογή από ξενοδοχεία που άνοιξαν πρόσφατα από το εμβληματικό χαρτοφυλάκιο της IHG, προβάλλοντας την παγκόσμια απήχηση των 17 επωνυμιών της και τους πολλούς τρόπους με τους οποίους οι ομάδες του ξενοδοχείου ευχαριστούν τους ιδιοκτήτες και τους επισκέπτες προσφέροντας True Hospitality for Good, καθημερινά.

Τα τελευταία πέντε χρόνια, η IHG έχει διευρύνει την απήχησή της στους ιδιοκτήτες και τους επισκέπτες αποκτώντας ή λανσάροντας έξι συναρπαστικές μάρκες για να ανεβάσουν το χαρτοφυλάκιο στα 17 – παρέχοντας περισσότερες επιλογές και εκπληκτικές εμπειρίες από ποτέ.

Η IHG πρόκειται να αυξήσει το χαρτοφυλάκιό της κατά 30% ακόμη, με περισσότερα από 1.800 ξενοδοχεία να έχουν ήδη υπογραφεί στο πρόγραμμα ανάπτυξής της, καταδεικνύοντας πόσο εκτιμούν οι ιδιοκτήτες τη δύναμη της κλίμακας και των εμπορικών σημάτων της IHG.

Για να ευχαριστήσει τους επισκέπτες, η εταιρεία ανακάλυψε πρόσφατα το πρόγραμμα αφοσίωσης, το IHG One Rewards, για να προσφέρει στα μέλη περισσότερες επιλογές, αξία και πλουσιότερες ανταμοιβές από ποτέ – όλα αυτά υποστηρίζονται από κορυφαία τεχνολογία σε μια νέα εφαρμογή για κινητά.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της IHG Hotels & Resorts, Keith Barr, δήλωσε: «Οι νέες συνεργασίες μας θα συνδέσουν περισσότερα μέλη του IHG One Rewards με αξέχαστες στιγμές, καθώς τα ταξίδια συνεχίζουν να επιστρέφουν. Με περισσότερα από 1.800 ξενοδοχεία στα σκαριά μας, ανυπομονώ για το επόμενο κεφάλαιο ανάπτυξης της IHG και να γιορτάσω πολλά ακόμη ορόσημα που θα ακολουθήσουν».