Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η διεθνής γερμανική ταξιδιωτική έκθεση ITB Berlin επιστρέφει τον ερχόμενο Μάρτιο δια ζώσης -για πρώτη φορά από το 2019- και πλέον θα λειτουργεί ως αποκλειστική εκδήλωση business to business (B2B).

«Με την τοποθέτηση της ITB Berlin αποκλειστικά ως B2B προϊόν, θέλουμε να την ενισχύσουμε με στόχο να γίνει στο μέλλον παγκόσμιος καταλύτης της τουριστικής βιομηχανίας, δήλωσε ο David Ruetz, επικεφαλής της ITB Berlin.

Έχουμε επανειλημμένα παρατηρήσει ότι η πλειονότητα των εκθετών μας δίνουν σαφή έμφαση στο να απευθύνονται σε κοινό B2B.

Αυτή η κίνηση θα καταστήσει δυνατή την περαιτέρω συγκέντρωση των προσπαθειών τους».

Το ταξιδιωτικό σόου καταναλωτών (Berlin Travel Festival) το οποίο προηγουμένως διεξαγόταν παράλληλα με την ITB θα πραγματοποιηθεί τώρα τον Νοέμβριο -θα είναι στο μέλλον μέρος της ετήσιας εμπορικής έκθεσης BOOT & FUN Berlin- ανακουφίζοντας την πίεση στον χώρο ITB Messe Berlin.

Η εμπορική έκθεση θα πραγματοποιείται από Τρίτη έως Πέμπτη αντί από Κυριακή έως Τρίτη και θα επικεντρώνεται εκ νέου στους εμπορικούς επισκέπτες, αγοραστές και μέσα ενημέρωσης.

Το ITB Berlin Convention θα πραγματοποιηθεί παράλληλα με την έκθεση, φέρνοντας κοντά στελέχη του κλάδου, αναλυτές και ακαδημαϊκούς για να συζητήσουν τις τελευταίες ταξιδιωτικές τάσεις.

Το ITB 2023 θα διεξαχθεί στις 7-9 Μαρτίου, με το τιμώμενη χώρα την Γεωργία, που θα ανοίξει την την εκδήλωση τη Δευτέρα 6 Μαρτίου, το απόγευμα.

«Οι απαιτήσεις που τίθενται για τις παγκόσμιες εμπορικές εκθέσεις έχουν αλλάξει σημαντικά τα τελευταία χρόνια, γι’ αυτό στο μέλλον η κορυφαία ταξιδιωτική έκθεση στον κόσμο επικεντρώνει τις προσπάθειες της σε εταιρείες που εκθέτουν καθώς και σε εμπορικούς επισκέπτες», επισημαίνει σε ανακοίνωση της, η ITB.

Οι εκθέτες θα μπορούν να εγγραφούν για το ITB Berlin 2023 από τα μέσα Ιουνίου.