Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η ITB Berlin, η οποία θα πραγματοποιηθεί από 5 έως 7 Μαρτίου 2024 στον εκθεσιακό χώρο του Βερολίνου, αναφέρει εξαιρετικές κρατήσεις για συνολικά 150.000 τετραγωνικά μέτρα, που αντιστοιχούν σε πάνω από το 90% του εκθεσιακού χώρου.

Στο 87%, η διεθνής συμμετοχή στην κορυφαία ταξιδιωτική έκθεση στον κόσμο βρίσκεται σε επίπεδο ρεκόρ. Ο κύκλος αγοραστών της ITB με 1.300 ανώτερους αγοραστές χρησιμεύει ως βαρόμετρο του κλάδου και υπογραμμίζει την παγκόσμια σημασία της.

Η ισχυρή ανάπτυξη στους τομείς της κινητικότητας, της ταξιδιωτικής τεχνολογίας και της κρουαζιέρας και η παρουσία της χώρας υποδοχής Ομάν και άλλων αραβικών κρατών αντικατοπτρίζουν την ποικιλομορφία των πάνω από 5.500 εκθετών από 170 χώρες και εδάφη.

Η ITB Berlin Convention, η κορυφαία δεξαμενή σκέψης του κλάδου, εξετάζει τις παγκόσμιες τάσεις και αναδεικνύει τις βέλτιστες πρακτικές με εμπειρογνώμονες του κλάδου, μεταξύ άλλων από τις Booking.com, TUI, Phocuswright και Google, προκειμένου να διαμορφωθεί ο τουρισμός του αύριο.

Οπως υπογραμμίζει ο Δρ. Mario Tobias, Διευθύνων Σύμβουλος της Messe Berlin” η ITB Berlin είναι ο τόπος συνάντησης για ολόκληρη την αλυσίδα αξίας της τουριστικής βιομηχανίας, υπογραμμίζοντας για άλλη μια φορά την παγκόσμια σημασία της ως κορυφαίας διεθνούς εμπορικής έκθεσης.

Η εξαιρετική ποιότητα των ανώτερων αγοραστών μας και οι εξαιρετικές κρατήσεις αντικατοπτρίζουν την αισιόδοξη ταξιδιωτική ζήτηση.

Για άλλη μια φορά, η ITB Berlin εδραιώνει τη θέση της ως παγκόσμιο φόρουμ εμπειρογνωμόνων και κόμβος για καινοτομίες και τάσεις. Παρά την αυξανόμενη ταξιδιωτική ζήτηση, ο κλάδος μας αντιμετωπίζει επίσης πολλές προκλήσεις, όπως η κλιματική αλλαγή, η ενεργειακή κρίση, η επέλαση της τεχνητής νοημοσύνης και η έλλειψη δεξιοτήτων.

Μπορούν να ξεπεραστούν μόνο από κοινού. Γι’ αυτό είναι τόσο σημαντικό για εμάς να συγκεντρώσουμε όλους τους φορείς στο Βερολίνο, ώστε να επωφεληθούμε από την αμοιβαία έμπνευση, να μάθουμε ο ένας από τον άλλον και να εργαστούμε από κοινού πάνω σε λύσεις.”

“Η ομορφιά έχει διεύθυνση”

Με το σύνθημά της “Η ομορφιά έχει διεύθυνση”, η φετινή επίσημη χώρα υποδοχής, το Σουλτανάτο του Ομάν, εκπροσωπείται έντονα στις αίθουσες 2.2 και 4.1 και συμμετέχει σε ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων και εκδηλώσεων, μεταξύ άλλων στο συνέδριο της ITB Berlin, ως χορηγός της ITB Blogger Base και ως εταίρος της ITB MICE Night.

Το Σουλτανάτο παρουσιάζει 5.000 χρόνια ιστορίας και την πλούσια πολιτιστική του κληρονομιά στην κορυφαία ταξιδιωτική έκθεση του κόσμου.

Μεταξύ των σημαντικότερων γεγονότων που θα παρουσιάσει το Ομάν είναι η εναρκτήρια εκδήλωση την παραμονή της έκθεσης.

Μια περιήγηση στις ομορφιές και τις πολλές πτυχές της χώρας στα νοτιοανατολικά της αραβικής χερσονήσου περιμένει τους περίπου 3.000 προσκεκλημένους που έχουν προσκληθεί στην εκδήλωση, στους οποίους περιλαμβάνονται πολλές εξέχουσες προσωπικότητες της πολιτικής και της τουριστικής βιομηχανίας.

Οι πολιτικοί εκπρόσωποι Kai Wegner, κυβερνητικός δήμαρχος του Βερολίνου και Dieter Janecek, συντονιστής της ομοσπονδιακής κυβέρνησης για τη θαλάσσια οικονομία και τον τουρισμό, θα καλωσορίσουν τη διοργανώτρια χώρα και τους παρευρισκόμενους.

Η ταξιδιωτική βιομηχανία θα εκπροσωπηθεί από την Julia Simpson, πρόεδρο και διευθύνουσα σύμβουλο του Παγκόσμιου Συμβουλίου Ταξιδιών και Τουρισμού (WTTC), και τον Zurab Pololikashvili, γενικό γραμματέα του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού (UN Tourism).

Ο Δρ. Mario Tobias, Διευθύνων Σύμβουλος της Messe Berlin, θα εκπροσωπήσει την ITB Berlin. Στις 6 Μαρτίου στη Φιλαρμονική του Βερολίνου, η Βασιλική Συμφωνική Ορχήστρα του Ομάν υπό τη διεύθυνση του Hamdan Al Shuaili θα δώσει μια συναυλία που θα περιλαμβάνει κλασική μουσική και έργα από το Ομάν.

Το σύνθημα του συνεδρίου ITB Berlin Convention, της κορυφαίας δεξαμενής σκέψης του κλάδου, είναι “Πρωτοπόρος στη μετάβαση στα ταξίδια και τον τουρισμό. Μαζί” (Pioneer the Transition in Travel & Tourism. Together).

Σε 17 θεματικές ενότητες και σε τέσσερις ζωντανές σκηνές, 200 συνεδρίες με τη συμμετοχή εμπειρογνωμόνων θα συζητήσουν θέματα όπως ταξιδιωτική τεχνολογία, μάρκετινγκ & πωλήσεις, μελλοντικά ταξίδια, MICE, βιωσιμότητα, διαχείριση προορισμών, φιλοξενία, κοινωνική ευθύνη, επαγγελματικά ταξίδια, μελλοντική εργασία, AI, web 3.0 και chatbots.

Περίπου 400 ομιλητές που εκπροσωπούν μεγάλα ονόματα όπως η Booking.com, η Phocuswright, η TUI, η Παγκόσμια Ομοσπονδία Τουριστικών Πόλεων (WTCF), η Google, η Trip.com και η Microsoft θα δώσουν συναρπαστικές πληροφορίες για το μέλλον του τουρισμού.

Παρουσίαση τελευταίων ευρημάτων του Παγκόσμιου Δείκτη Ταξιδιωτικών Αγοραστών

Σε συνεργασία με την κορυφαία εταιρεία συμβούλων διαχείρισης Dr. Fried & Partner από το Μόναχο, ο κύκλος αγοραστών της ITB, ένας μακροχρόνιος θεσμός στην ITB Berlin με τους ανώτερους αγοραστές του, συμμετείχε σε έρευνα για το Global Travel Buyer Index (GTBI).

Συνολικά 1.000 επιλεγμένοι αγοραστές, που επιλέχθηκαν για τον όγκο των αγορών τους, προσέφεραν συναρπαστικές πληροφορίες στην τελευταία έρευνα.

Η πλειονότητα του πρώτου γύρου συνεντεύξεων του GTBI πραγματοποιήθηκε μεταξύ Δεκεμβρίου 2023 και Φεβρουαρίου του τρέχοντος έτους.
Η συμμετοχή αρκετών εκατοντάδων μελών του Κύκλου Αγοραστών προσέφερε μια ενδιαφέρουσα ματιά στη σύνθεση του κύκλου και στη συνολική οικονομική διάθεση.

  • Η Ευρώπη παρέμεινε η κύρια αγορά προέλευσης, με τη Γερμανία να αντιπροσωπεύει πάνω από το 25%.
  • Η Ασία και η Βόρεια Αμερική αντιπροσώπευαν περίπου το 7% και 5% αντίστοιχα. Οι αγοραστικές κατηγορίες αντανακλούσαν ένα ευρύ φάσμα ενδιαφερόντων.
  • Τα ξενοδοχεία κυριάρχησαν με ποσοστό περίπου 81%, ενώ οι δραστηριότητες και εκδηλώσεις και οι υπηρεσίες DMC αντιπροσώπευαν το 50%.
  • Οι μεταφορές, οι πτήσεις, οι κρουαζιέρες και οι υπηρεσίες ενοικίασης αυτοκινήτων αποτελούσαν το υπόλοιπο μερίδιο των ενδιαφερόντων των αγοραστών.

Όσον αφορά στην οικονομική κατάσταση, η διάθεση μεταξύ των μελών του κύκλου αγοραστών της ITB ήταν αισιόδοξη. Τους τελευταίους έξι μήνες η πλειοψηφία ανέφερε υψηλότερο όγκο παραγγελιών σε σχέση με πέρυσι.

Οι προβλέψεις για τους επόμενους έξι μήνες ήταν επίσης αισιόδοξες, με τα τρία τέταρτα περίπου να αναμένουν αύξηση του όγκου των παραγγελιών τους.

ITB Innovation Radar, εστίαση στους οραματιστές της βιομηχανίας

Μετά την έναρξη της πλατφόρμας το 2023, το δεύτερο ITB Innovation Radar έχει επεκταθεί και περιλαμβάνει 16 καινοτομίες.

Οι καινοτομίες που παρουσιάζονται περιλαμβάνουν υπηρεσίες B2B για τον τομέα της φιλοξενίας και τους επαγγελματίες του ταξιδιού, νέες υπηρεσίες και βιώσιμες έννοιες και προσφέρουν μια προεπισκόπηση των επερχόμενων τάσεων του αύριο.

  • Η GauVendi παρουσιάζει το Inventi-Flow, μια λειτουργία τεχνητής νοημοσύνης για τη βελτίωση της κατανομής των ξενοδοχειακών κρατήσεων.
  • Η WorldLine εργάζεται σε αυτόματες πληρωμές με βάση την τεχνητή νοημοσύνη και η Lato παρουσιάζει ένα νέο Trip Reader με βάση την τεχνητή νοημοσύνη για μια γρήγορη ψηφιακή λίστα ταξιδιών.
  • Το GoodID Scanner προσφέρει μια λύση σάρωσης ταυτότητας μέσω κινητού τηλεφώνου και απομακρυσμένης επαλήθευσης και check-in για ξενοδοχεία και παρόχους καταλυμάτων. Αυτή η καινοτομία επιταχύνει το check-in 70%.
  • Η Mastercard παρουσιάζει την πλατφόρμα Tico Treasures, η οποία συνδέει τουρίστες και τεχνίτες.
  • Το Tomorrow’s Air της Adventure Travel Trade Association παρέχει στους ταξιδιώτες και τους διοργανωτές ταξιδιών πληροφορίες σχετικά με τη σημασία της υποστήριξης των ουδέτερων και βιώσιμων καυσίμων αερομεταφορών.
  • Η Yoummday φιλοξενεί μια τεχνολογική πλατφόρμα για τη διαχείριση απομακρυσμένων εργαζομένων.
  • Το Hotel Social by 80 DAYS είναι μια εκπαιδευτική πρωτοβουλία για τον ξενοδοχειακό κλάδο.
  • Ο κόμβος επικοινωνίας επισκεπτών της HiJiffy διαθέτει τώρα βελτιωμένες λειτουργίες, όπως ανάλυση διάθεσης, αυτοεκπαιδευόμενη τεχνητή νοημοσύνη και τον πρώτο γλωσσικό βοηθό που αναπτύχθηκε ειδικά για τον ξενοδοχειακό κλάδο.

Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες και τα πρακτορεία εστιάζουν στις καινοτόμες τεχνολογίες

  • Το Camino Messenger της Chain4Travel, μια πλατφόρμα blockchain, και το FastSearch της ISO Travel Solutions, καθιστούν την αναζήτηση και τον υπολογισμό ταξιδιωτικών προσφορών πιο αποτελεσματική και φιλική προς τον χρήστη.
  • Η FacilitaTrip εμπορεύεται ένα φιλικό προς το χρήστη εργαλείο για την οργάνωση σύνθετων ταξιδιών, ενώ η WeTravel έχει εισαγάγει μια λειτουργία πληρωμής σε πολλαπλά νομίσματα.
  • Η Kiosk by Sharebox και η Game Rentacar προωθούν καινοτόμες λύσεις ενοικίασης αυτοκινήτων που διαθέτουν αυτόματα συστήματα ασφαλούς κλειδιού.
  • Η Mara Solutions παρουσιάζει το MARA, ένα εργαλείο διαχείρισης κριτικών που προτείνει απαντήσεις βασισμένες σε τεχνητή νοημοσύνη στις αξιολογήσεις των επισκεπτών.

Μεγάλη παγκόσμια αύξηση των εξερχόμενων ταξιδιών το 2023

Τα τελευταία ευρήματα του World Travel Monitor της IPK International δείχνουν ότι, με διψήφια αύξηση, τα εξερχόμενα ταξίδια το 2023 θα επιστρέψουν σχεδόν στα προ της πανδημίας επίπεδα.

Τα ταξίδια από την Ασία κατέγραψαν αύξηση 140%, ενώ αυξήθηκαν επίσης τα ταξίδια από την Ευρώπη και την Αμερική.

Η επιστροφή των εξερχόμενων ταξιδιωτών από την Ασία αποτελεί θετική εξέλιξη και παρά την αύξηση του ταξιδιωτικού κόστους το ενδιαφέρον για εξερχόμενα ταξίδια παραμένει υψηλό.

Τα ταξίδια του 2023 χαρακτηρίστηκαν από σαφή φαβορί και τάσεις: Η Ισπανία ήταν και πάλι ο προορισμός με τις περισσότερες επισκέψεις, ενώ το Ντουμπάι είχε την υψηλότερη βαθμολογία. Μεταξύ των πέντε προορισμών με την υψηλότερη βαθμολογία πίσω από το Ντουμπάι ήταν οι Μαλδίβες, ο περσινός νικητής, η Νότια Αφρική και το Άμπου Ντάμπι.

Οι προορισμοί για τον ήλιο και την παραλία ήταν εξαιρετικά δημοφιλείς, αντανακλώντας τη συνεχιζόμενη επιθυμία για αυτό το είδος διακοπών, ενώ τα αεροπορικά ταξίδια εξακολουθούν να είναι το πιο δημοφιλές μέσο μεταφοράς. Το 2023 χαρακτηρίστηκε από σημαντική αύξηση των ταξιδιωτικών δαπανών. Τα στοιχεία υποδηλώνουν την έντονη επιθυμία για ταξίδια και την ανάκαμψη του κλάδου.

Η IPK International προσφέρει αισιόδοξες προοπτικές και προβλέπει πλήρη ανάκαμψη έως τα τέλη του 2024, υποδεικνύοντας ανοδική τάση και αυξανόμενη εμπιστοσύνη μεταξύ των ταξιδιωτών.

Δικτύωση και εκδηλώσεις στην τελειότητα

Το 2024, η ITB Berlin δίνει και πάλι τον ρυθμό για τις επιλογές δικτύωσης και εκδηλώσεων, προκειμένου να ενθαρρύνει τις προσωπικές συναντήσεις μεταξύ όλων όσοι συμμετέχουν στην έκθεση.

“Το ευρύ φάσμα των εκδηλώσεων που πραγματοποιούνται στα περίπτερα των εκθετών, στις αίθουσες συνεδριάσεων, στις βραδινές εκδηλώσεις και στο συνέδριο της ITB Berlin Convention καθιστούν την ITB Berlin έναν αυθεντικό τόπο συνάντησης για επιχειρήσεις. Εδώ οι συνέργειες επικεντρώνονται καθαρά στις βασικές δραστηριότητες των επιχειρήσεων, της δικτύωσης και του περιεχομένου”, δήλωσε η Deborah Rothe, διευθύντρια της ITB Berlin.

Φέτος, η πάντα δημοφιλής εκδήλωση ITB Speed Networking πραγματοποιείται την Πέμπτη 7 Μαρτίου από τις 9 έως τις 10 π.μ. Δίνει στους αγοραστές και τους εκθέτες την ευκαιρία να συναντηθούν για ένα προκαθορισμένο χρονικό διάστημα οκτώ λεπτών προκειμένου να δημιουργήσουν δεσμούς και να ενισχύσουν τις επιχειρήσεις.

Αυτή η προαιρετική υπηρεσία είναι δωρεάν – μόνο οι εκθέτες με επιβεβαιωμένο χρονοδιάγραμμα μέσω του εργαλείου Matchmaking Tool μπορούν να λάβουν μέρος στην εκδήλωση ITB Speed Networking.

Στη συνέχεια, εκτός από τα μέλη και τους φίλους του ITB Buyers Circle, η ITB Berlin προσκαλεί όλους τους εκθέτες σε μια ανοιχτή εκδήλωση δικτύωσης διάρκειας μίας ώρας στο CityCube Berlin.

“Δεν υπάρχει κανένα συνέδριο Zoom στον κόσμο που να μπορεί να αντικαταστήσει τον διάλογο πρόσωπο με πρόσωπο. Η ITB Berlin είναι η σημαντικότερη πλατφόρμα του κλάδου για προσωπικές συναντήσεις”, πρόσθεσε η Deborah Rothe.

Μαζί με τη δημοφιλή εκδήλωση ITB Speed Networking, θα πραγματοποιηθούν και πάλι η ITB Chinese Night και η ITB MICE Night.

Για όσους δεν μπορούν να παρευρεθούν αυτοπροσώπως, ένα πλήρες ψηφιακό εισιτήριο προσφέρει πρόσβαση στην εικονική πλατφόρμα υποστήριξης ITBxplore και την ευκαιρία να συμμετάσχουν στην ITB Berlin από τα πιο απομακρυσμένα μέρη του κόσμου.

Το ITBxplore διαθέτει νέες λειτουργίες για να εξασφαλίσει σε όλους μια επιτυχημένη επίσκεψη στην έκθεση. Η πλατφόρμα επικεντρώνεται στην προετοιμασία, μεταξύ άλλων με το πρόγραμμα της εκδήλωσης, έναν διαδραστικό χάρτη του χώρου και με τη δημιουργία σελιδοδεικτών αγαπημένων και τη δικτύωση.

Οι χρήστες μπορούν να κάνουν ορατό το προφίλ τους, να αναζητούν εκθέτες και επίσης να επικοινωνούν με αυτούς και άλλους συμμετέχοντες με τη λειτουργία online chat.
Οι βελτιωμένες λειτουργίες προγραμματισμού και η δυνατότητα ελέγχου της διαθεσιμότητας, καθώς και η βελτιωμένη ορατότητα με ετικέτες για τα μέλη του Buyers Circle καθιστούν το ITBxplore ακόμη πιο φιλικό προς το χρήστη.

Η εφαρμογή ITB συμπληρώνει το ITBxplore και παρέχει βέλτιστο προσανατολισμό με λειτουργία αναζήτησης εκθετών, διαδραστικούς χάρτες αιθουσών και όλα τα στοιχεία του προγράμματος της ITB Berlin με μια ματιά.

Οι κάτοχοι εισιτηρίων μπορούν να εγγραφούν χρησιμοποιώντας το ίδιο email με αυτό που χρησιμοποίησαν για την αγορά του εισιτηρίου τους, μπορούν εύκολα να αποθηκεύσουν το εισιτήριο με την εφαρμογή και να χρησιμοποιήσουν το συγχρονισμό του προφίλ ITBxplore για απρόσκοπτη δικτύωση.

Ο ψηφιακός συνοδός για smartphones διαθέτει συσκευή ανάγνωσης κωδικών QR για την ανταλλαγή στοιχείων επικοινωνίας στην έκθεση και γεννήτρια κωδικών QR για δικτύωση.

Τα κλειστά Meeting Cubes στο CityCube Berlin, τα οποία οι εκθέτες μπορούν να κλείνουν σε ωριαία βάση για εμπιστευτικές συναντήσεις, αποτελούν ένα νέο χαρακτηριστικό, ενώ η Hybrid Stage στο Hall 5.3 αποτελεί και πάλι μια ιδανική επιλογή για τη ζωντανή μετάδοση των εκδηλώσεων των εκθετών μέσω του ITBxplore.

Οι εκθέτες και οι εμπορικοί επισκέπτες μπορούν να κλείνουν τους Business Satellites σε ωριαία βάση σε διάφορα σημεία του εκθεσιακού χώρου, για παράδειγμα στο hub27, με τη χορηγία της A-ROSA, ή στις αίθουσες 3.1, 8.2 και 18. Παρέχουν πρόσθετους χώρους για συναντήσεις και εργασία, ενώ φέτος διατίθενται και επιλογές τροφοδοσίας.

Η ITB του Βερολίνου για άλλη μια φορά το παγκόσμιο σημείο συνάντησης της βιομηχανίας

Το 2024 ανοίγουν εκ νέου πέντε επιπλέον αίθουσες (αίθουσες 8.2, 10.1, 10.2, 11.2 και 18), γεγονός που καθιστά και πάλι δυνατή μια πλήρη κυκλική περιήγηση. Ένα χαρακτηριστικό που ξεχωρίζει είναι η εστίαση στις γερμανόφωνες χώρες στο hub27, την αίθουσα πολλαπλών χρήσεων της Messe Berlin, όπου η Γερμανία, η Αυστρία και η Ελβετία εμφανίζονται μαζί με τη Σλοβενία και το Λιχτενστάιν.
Στην αίθουσα 1.1 η ITB Berlin έχει καταγράψει μεγάλη ζήτηση, με τη συμμετοχή περισσότερων από 170 εκθετών από την Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένων πολλών μεμονωμένων εκθετών.

Η Ιταλία, η Μάλτα, η Κροατία, το Κόσοβο και η Βοσνία εκπροσωπούνται στο Hall 1.2, ενώ η Τουρκία έχει αυξήσει σημαντικά τον αριθμό των συμμετεχόντων στο Hall 3.2. Ο αραβικός κόσμος διαθέτει έναν εξέχοντα εκπρόσωπο με το Ομάν, τη διοργανώτρια χώρα. Άλλες αραβικές χώρες όπως η Σαουδική Αραβία, η Ιορδανία, το Κατάρ και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα έχουν επίσης ισχυρή παρουσία φέτος στην ITB Berlin.

Η Ασία και η Ωκεανία εκπροσωπούνται σε τρεις αίθουσες, όπου η αίθουσα 5.2α με την Ινδία, τη Νέα Ζηλανδία και την Αυστραλία είναι πλήρως κλεισμένη. Στην αίθουσα 26, που είναι αφιερωμένη στην Ασία, η Κίνα πραγματοποιεί εντυπωσιακή επιστροφή μετά την πανδημία. Οι αίθουσες 20 και 21 φιλοξενούν αφρικανικές χώρες, συμπεριλαμβανομένων των νησιωτικών κρατών του Μαυρίκιου και των Σεϋχελλών, καθώς και του γαλλικού υπερπόντιου διαμερίσματος Ρεϋνιόν. Η Νότια Αφρική, η οποία εκπροσωπείται έντονα, παρουσιάζεται επίσης εδώ, μαζί με τη Ναμίμπια και τη Ζάμπια, η οποία για πρώτη φορά καταλαμβάνει μεγαλύτερο περίπτερο. Χώρες όπως οι ΗΠΑ, ο Καναδάς, το Μεξικό και η Ντομίνικα από την Αμερική και την Καραϊβική συμμετέχουν επίσης σε μεγάλο αριθμό στις αίθουσες 3.1, 22α, 22β, 23α και 23β.

Οι εκθέτες που εκπροσωπούν τους αναπτυσσόμενους τομείς της κινητικότητας και της κρουαζιέρας εκπροσωπούνται έντονα στη φετινή ITB Berlin. Στους εκθέτες περιλαμβάνονται οι SIXT, Norwegian Cruise Line, Royal Caribbean, AIDA με την AIDA Cruises, Costa Cruises, Cunard, Holland America και Seabourn. Αυτή είναι η πρώτη φορά που συμμετέχει η Walt Disney Company. Επικεντρώνεται στην αγορά της κρουαζιέρας με την Disney Cruise Lines.

Υπό τον τίτλο “Take Travel Technology to the next Level. Μαζί”, προϊόντα και ιδέες με προοπτικές στον τομέα της ταξιδιωτικής τεχνολογίας εκτίθενται στις αίθουσες 5.1, 6.1, 7.1c, 8.1 και 10.1. Εκτός από τα βαριά ονόματα του κλάδου, όπως η Amadeus και η Sabre, συμμετέχουν επίσης πολυάριθμες κινεζικές εταιρείες.

Το δημοφιλές CULTURE LOUNGE μεταφέρθηκε στην Αίθουσα 8.2, η οποία είναι πλέον και πάλι ανοιχτή. Εκεί θα βρείτε επίσης το νέο ITB MICE HUB, το οποίο παρέχει στους παρόχους MICE μια πλατφόρμα, ανεξάρτητα από τους προορισμούς που εκπροσωπούν. Η αίθουσα 4.1 είναι αφιερωμένη στον Τουρισμό Νεολαίας και Περιπέτειας και τον υπεύθυνο τουρισμό, και διαθέτει επίσης το ITB Sustainability Lounge της Mascontour για πρώτη φορά στην έκθεση.

Στον τομέα του Ιατρικού Τουρισμού και Τουρισμού Υγείας, ένα ευρύ φάσμα παρόχων, συμπεριλαμβανομένου για πρώτη φορά του Εμπορικού Επιμελητηρίου της Κροατίας και της Σλοβενίας ως υποστηρικτικού εταίρου, μπορείτε να βρείτε στο Περίπτερο Ιατρικού Τουρισμού και Τουρισμού Υγείας στο Hall 3.1.

Το περίπτερο LGBTQ+ Tourism Pavilion στο Hall 4.1 παρουσιάζει τη μεγαλύτερη γκάμα τουριστικών προϊόντων LGBTQ+ σε οποιαδήποτε εμπορική έκθεση, ενώ το τμήμα Luxury Travel στο HOME of LUXURY στο Marshall Haus διαθέτει ένα επιπλέον σαλόνι. Αυτή είναι η πρώτη φορά που το ITB Buyers Circle Lounge, με χορηγό τον Όμιλο OMRAN, βρίσκεται στη βόρεια είσοδο στο Palais am Funkturm, ενώ το ITB Career Center powered by the Federal Employment Agency στο Hall 4.1 παρουσιάζει και πάλι ένα ευρύ φάσμα διεθνών μαθημάτων και ευκαιριών απασχόλησης.