Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Jet2 «ελέγχει διαρκώς» την κατάσταση των πυρκαγιών στη Ρόδο, καθώς προετοιμάζεται να ενημερώσει τους πελάτες που θα ταξιδέψουν μετά τις 30 Ιουλίου.

Η Jet2.com και η Jet2holidays έχουν ήδη ακυρώσει όλες τις πτήσεις και τα πακέτα σε διακοπές προς τη Ρόδο μέχρι και την Κυριακή. Ένας εκπρόσωπος είπε ότι θα γίνει περαιτέρω ανακοίνωση «εν ευθέτω χρόνω».

Πρόσθεσε πώς «για τους πελάτες που πρόκειται να ταξιδέψουν στη Ρόδο μετά την Κυριακή 30 Ιουλίου, εξετάζουμε συνεχώς την κατάσταση και θα ενημερώσουμε σε εύθετο χρόνο.

Θα λάβουμε αυτή την απόφαση έχοντας κατά νου το καλύτερο συμφέρον των πελατών μας.»

Η Jet.com πραγματοποίησε τέσσερις πτήσεις επαναπατρισμού και έξι προγραμματισμένες πτήσεις πίσω στο Ηνωμένο Βασίλειο χθες Δευτέρα 24 Ιουλίου.
Περαιτέρω πτήσεις επαναπατρισμού πραγματοποιήθηκαν σήμερα Τρίτη μαζί με εννέα ήδη προγραμματισμένες.

«Γνωρίζουμε ότι πολλοί από τους πελάτες μας έχουν περάσει μια απίστευτα δύσκολη περίοδο και λυπούμαστε πραγματικά που το ακούμε αυτό, ανακοίνωσε η Jet2.

Αν και έκτακτα γεγονότα όπως αυτά είναι εντελώς εκτός του ελέγχου μας, η συνολική μας εστίαση είναι στη φροντίδα των πελατών και των συναδέλφων μας.

Τη Δευτέρα, περίπου 1.000 πελάτες είτε επέστρεψαν στο Ηνωμένο Βασίλειο είτε μεταφέρθηκαν σε ξενοδοχεία σε μη επηρεασμένες περιοχές.
Οι επαναπατρισμοί συνεχίζονται και σήμερα Τρίτη παράλληλα με τις προγραμματισμένες πτήσεις της από το νησί».

Οι πελάτες που επηρεάστηκαν από τις ακυρώσεις έως τις 30 Ιουλίου έχουν ενημερωθεί σχετικά με τις επιλογές επιστροφής χρημάτων και επανακράτησης.