Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Kuoni ξεκίνησε μια νέα καμπάνια μάρκετινγκ που έχει σχεδιαστεί για να ενισχύσει την εμπιστοσύνη των Βρετανών ταξιδιωτών.

Η χώρα προετοιμάζεται για την επανέναρξη των διεθνών ταξιδιών στις 17 Μαΐου. Και η εταιρεία εντείνει τις προσπάθειες της στο μάρκετινγκ.
Ξεκινώντας σήμερα Παρασκευή 23 Απριλίου την καμπάνια “Get Carried Away”.

«Είναι η κατάλληλη στιγμή για να ξαναρχίσουμε, ανακοίνωσε η εταιρεία. Και να βάλουμε τη μάρκα Kuoni στο μυαλό όποιου σχεδιάζει ταξίδι στο εξωτερικό».

Ο Ντέρεκ Τζόουνς, διευθύνων σύμβουλος της μητρικής εταιρείας Kuer DER Touristik UK, δήλωσε ότι η εκστρατεία είναι εν αναμονή της «σταδιακής επιστροφής των διεθνών ταξιδιών τον επόμενο μήνα».

Ο διευθυντής μάρκετινγκ Ντιν Χάρβυ πρόσθεσε ότι «όλη η καμπάνια έχει ένα συνεπές μήνυμα, εμφάνιση και αίσθηση γύρω από το δημιουργικό θέμα Get Carried Away».

Επέκταση της προσφοράς Flex+

Η Kuoni ανακοίνωσε τον Μάρτιο ότι θα επέκτεινε την προσφορά Flex+ σε οποιεσδήποτε κρατήσεις πραγματοποιηθούν πριν από τις 17 Μαΐου.

Η προσφορά επιτρέπει στους πελάτες να αλλάζουν κρατήσεις έως και 10 ημέρες πριν από τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων και 21 ημέρες πριν από τα ευρωπαϊκά ταξίδια για οποιονδήποτε λόγο.

Η ταινία “Get Carried Away” διάρκειας 40 δευτερολέπτων κυκλοφόρησε στο YouTube.
Ο προϋπολογισμός μάρκετινγκ έχει δαπανηθεί στα κανάλια κοινωνικών μέσων, την αναζήτηση στο διαδίκτυο, τα email και τον ιστότοπο.
Παράλληλα διαφημίσεις θα προβάλλονται σε έντυπα Μέσα.