Η Lufthansa αποκάλυψε τη νέα εκσυγχρονισμένη εταιρική της ταυτότητα σε πελάτες και εργαζόμενους διοργανώνοντας  δύο μεγάλες εκδηλώσεις στους κόμβους της Φρανκφούρτης και του Μονάχου.

Η πιο σημαντική αλλαγή είναι η νέα εξωτερική εμφάνιση των αεροσκαφών. Μπροστά σε περισσότερους από 3.000 επισκέπτες στη Φρανκφούρτη και το Μόναχο, η Lufthansa παρουσίασε επίσημα ένα Boeing 747-8 και ένα Airbus A321 με το νέο σχεδιασμό.

Την προηγούμενη εβδομάδα, κάποιες μεμονωμένες αναφορές στο νέο design προκάλεσαν ποικίλα σχόλια ειδικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η ανταπόκριση των ταξιδιωτών στη νέα εμφάνιση ήταν κατά κύριο λόγο θετική, αν και κάποιοι σχολίασαν ότι θα προτιμούσαν να μην λείπει το παραδοσιακό κίτρινο χρώμα.

Ωστόσο, το αγαπημένο και γνωστό σε όλους κίτρινο της Lufthansa θα συνεχίσει να υπάρχει έχοντας εμφατικό ρόλο και χρησιμεύοντας ως μέσο προσανατολισμού και διαφοροποίησης- για παράδειγμα στις κάρτες επιβίβασης και στα γκισέ της Lufthansa στα αεροδρόμια.

Η Lufthansa έχει αλλάξει και είναι πιο σύγχρονη και επιτυχημένη από ποτέ. Από σήμερα η αλλαγή αυτή γίνεται ορατή και στο κοινό μέσα από τη νέα μας εταιρική ταυτότητα, σημείωσε ο Carsten Spohr, Πρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής της Deutsche Lufthansa AG.

Ο γερανός ήταν πάντα το χαρακτηριστικό μας έμβλημα αντιπροσωπεύοντας την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών της Lufthansa.

Μέχρι σήμερα συνεχίζει να συμβολίζει την υψηλή ποιότητα, την άριστη εξυπηρέτηση, την ευχάριστη ταξιδιωτική εμπειρία, την αξιοπιστία, το καινοτόμο πνεύμα και την εμπιστοσύνη.

Σε μία περίοδο έντονης ψηφιοποίησης και με τις απαιτήσεις των ταξιδιωτών να αλλάζουν διαρκώς, η Lufthansa αναγνώρισε την ανάγκη ανανέωσης της εμφάνισης των αεροσκαφών της, ώστε η εικόνα τους να εναρμονιστεί με τη σύγχρονη αισθητική και τη γενική στρατηγική εκσυγχρονισμού της εταιρείας.

Ο Όμιλος επενδύει δύο δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως σε νέα, περισσότερο αποδοτικά αεροσκάφη. Οι premium υπηρεσίες εν πτήσει και εδάφους ανταποκρίνονται στις ιδιαίτερες απαιτήσεις του επιβάτη.

Η Lufthansa έλαβε το Platinum βραβείο από την IATA (Διεθνή Ένωση Αεροπορικών Μεταφορών) για
τις νέες ψηφιακές υπηρεσίες της και είναι η μόνη και η πρώτη αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη που κέρδισε το 5ο αστέρι από την Skytrax.

Η εισαγωγή της ολοκαίνουργιας Business Class του νέου Boeing 777-9 σε δύο χρόνια, αποτελεί παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο η Lufthansa ακολουθεί με συνέπεια την πορεία της προς τον εκσυγχρονισμό.

Με την ευκαιρία της 100ης επετείου του διάσημου γερανού της, κάθε λεπτομέρεια του σήματος επανασχεδιάστηκε, ώστε να ικανοποιούνται οι απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής.

Η νέα εταιρική ταυτότητα της Lufthansa τονίζει με ξεχωριστή σχεδιαστική ποιότητα κάθε λεπτομέρεια του brand.

Για τους σχεδιαστές, η ανάληψη του έργου επανασχεδιασμού και εκσυγχρονισμού ενός τόσου μεγάλου και ιστορικού brand ήταν σπουδαία και μεγάλη πρόκληση.