Ο Όμιλος Lufthansa σκοπεύει να προσελκύσει πιο άμεσες κρατήσεις για επαγγελματικά ταξίδια,λανσάροντας μια ολοκληρωμένη διαδικτυακή πλατφόρμα ταξιδιών στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Το BusinessToGo δίνει στις εταιρείες τη δυνατότητα να κάνουν κράτηση πτήσεων, ξενοδοχείων, αυτοκινήτων και τρένων μέσα από ένα ενιαίο εργαλείο διαχείρισης ταξιδιών.

Η λύση all-in-one, που αναπτύχθηκε με την εταιρεία λογισμικού για έξοδα ταξιδιού Navan, έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει στους εταιρικούς πελάτες ένα «αποτελεσματικό εργαλείο» για να διευκολύνει τα ταξίδια.

Είναι προσβάσιμο μέσω ιστού και φορητών συσκευών και εφαρμόζει αυτόματα τις ταξιδιωτικές πολιτικές της εταιρείας.

Η πλατφόρμα BusinessToGo εμφανίζει δυναμικά τις πιο σχετικές επιλογές κράτησης στους πελάτες, λαμβάνοντας υπόψη την πολιτική της εταιρείας, τις προσωπικές προτιμήσεις και τη βέλτιστη τιμολόγηση.

Το πρόγραμμα αφοσίωσης PartnerPlusBenefit της Lufthansa είναι επίσης ενσωματωμένο στο BusinessToGo, το οποίο επιτρέπει στους χρήστες να κερδίζουν πόντους όταν κάνουν κράτηση πτήσεων. Τα μέλη μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν τους πόντους τους για να κλείσουν τις πτήσεις εξαργύρωσης στην πλατφόρμα.

Ένα πακέτο «απαραίτητων» έχει σχεδιαστεί για εταιρείες με έως και 100 ταξιδιώτες και δεν περιλαμβάνει χρεώσεις κράτησης.

Για εταιρείες με περισσότερους από 100 ταξιδιώτες, το πακέτο premium ενσωματώνει την πλατφόρμα διαχείρισης ταξιδιών Navan με εσωτερικά συστήματα, όπως το HR, αλλά περιλαμβάνει χρέωση 5 £ ανά κράτηση. Οι ταξιδιώτες λαμβάνουν επίσης απεριόριστη χρήση της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης και της υποστήριξης ταξιδιωτικών πρακτόρων της Navan.

Και με τις δύο επιλογές, οι εταιρικοί πελάτες μπορούν να κάνουν κράτηση για τον Όμιλο Lufthansa και συνεργάτες κοινοπραξιών, καθώς και πτήσεις από άλλες αεροπορικές εταιρείες. Αυτό περιλαμβάνει NDC και ανταγωνιστικές τιμές, καθώς και μια σειρά περιεχομένου ενοικίασης ξενοδοχείων, τρένων και αυτοκινήτων που παρέχεται από το Navan.

Ο ανώτερος διευθυντής πωλήσεων της Lufthansa Northern Europe, Heinrich Lange, δήλωσε:

«Έχοντας συγκεντρώσει ευρεία εμπειρία με το BusinessToGo στις εγχώριες αγορές μας από το 2022, λανσάρουμε μαζί σήμερα αυτήν την καινοτόμο και ψηφιακή πλατφόρμα στη Μεγάλη Βρετανία, μια πολύ σημαντική εταιρική ταξιδιωτική αγορά.

«Σχεδιάσαμε αυτήν την έξυπνη νέα πλατφόρμα μαζί με τη Navan προκειμένου να αντιμετωπίσουμε τη ζήτηση ταξιδιών από εταιρείες, που θέλουν να αυτοδιαχειρίζονται αποτελεσματικά τη ταξιδιωτική τους ζήτηση».

Ένας εκπρόσωπος πρόσθεσε: «Εδώ και αρκετά χρόνια μικρότεροι εταιρικοί πελάτες ζητούν δυνατότητες και λειτουργίες απευθείας κράτησης που δεν προσφέρει η τρέχουσα προσανατολισμένη στο B2C προσφορά μας (.com).

«Επιπλέον, θέλαμε να διευκολύνουμε τα μέλη μας PartnerPlusBenefit να εξαργυρώσουν τους πόντους τους σε μια ψηφιακή πλατφόρμα.

«Σε συνεργασία με τη Navan σχεδιάσαμε το BusinessToGo για μικρές και μεσαίες εταιρείες που διαχειρίζονται τα ταξίδια τους χωρίς τη βοήθεια μιας εταιρείας διαχείρισης ταξιδιών».

Ο διευθύνων σύμβουλος της Navan EMEA Michael Riegel πρόσθεσε:

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που βλέπουμε την επιτυχημένη συνεργασία μας με τον Όμιλο Lufthansa να επεκτείνεται στο Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γαλλία.

«Το BusinessToGo είναι ένα παράδειγμα του πώς μια εταιρεία τεχνολογίας παγκόσμιας κλάσης μπορεί να συνεργαστεί με έναν διάσημο πάροχο υπηρεσιών για να προσφέρει αξία και καινοτομία στους πελάτες».