Η Marriott International θα επενδύσει φέτος 500 εκατ. δολάρια σε επιχειρήσεις που ανήκουν σε γυναίκες σχεδόν διπλασιάζοντας το ποσό από το 2015.
Στόχος της είναι μέχρι το 2020 να έχει επενδύσει 1 δις δολάρια σε γυναικείες επιχειρήσεις και σε εταιρείες που ανήκουν σε μειονότητες, όπως άτομα με αναπηρίες και άτομα στην κοινότητα LGBTQ, για αγαθά και υπηρεσίες.

Η εταιρεία φιλοξενίας υποστηρίζει επιχειρήσεις που ανήκουν σε γυναίκες σε όλο τον κόσμο – συμπεριλαμβανομένων των επιχειρήσεων στην Κίνα που προμηθεύουν τα ξενοδοχεία της με παντόφλες, έπιπλα, καφέ, στην Ινδία που παρέχουν αρώματα, χυμούς και λευκά είδη καθώς και στις ΗΠΑ.

Επιπλέον, η Marriott ανακοίνωσε ότι θα δαπανήσει 50 εκατ. δολάρια πέραν των τρεχουσών επιπέδων δαπανών τα επόμενα τρία χρόνια σε επιχειρήσεις που ανήκουν σε γυναίκες σε αναπτυσσόμενες χώρες όπως το Μπελίζ, η Ρουάντα και η Καμπότζη.

“Η διαφοροποίηση της παγκόσμιας αλυσίδας εφοδιασμού μας με ανθρώπους που αντιπροσωπεύουν μια ποικιλία κοινοτήτων έχει μία τεράστια επιχειρηματική λογική, δήλωσε ο Ray Bennett, επικεφαλής των παγκόσμιων επιχειρήσεων στο Marriott International.
Η προώθηση ενός μεγαλύτερου φάσματος επιχειρηματιών προάγει την καινοτομία, τον ανταγωνισμό και τελικά την επιχειρηματική επιτυχία”.