Η Marriott International, Inc. ανακοίνωσε το ντεμπούτο ενός πιλοτικού προγράμματος για περίπτερα άφιξης χωρίς επαφή σε πολλά ξενοδοχεία με επιλεγμένες υπηρεσίες, καθώς και την έναρξη μιας δοκιμαστικής ιδέας για αγορές ανέπαφης πρόσβασης σε δύο ξενοδοχεία Fairfield by Marriott.
Και οι δύο έννοιες βασίζονται σε συνεχή μέτρα για την ενίσχυση της εμπιστοσύνης των ταξιδιωτών, ενισχύοντας παράλληλα την πρωτοβουλία της εταιρείας Commitment to Clean.
Η εμπειρία συνεχίζει να εξελίσσεται, βελτιώνοντας περαιτέρω δυνατότητες όπως κινητό check-in και checkout, κινητό κλειδί, κινητό φαγητό – που επιτρέπουν στα μέλη να κάνουν ειδικά αιτήματα για υπηρεσίες και παροχές μέσω ανταλλαγής μηνυμάτων σε πραγματικό χρόνο – όλα διαθέσιμα μέσω της Εφαρμογής Marriott Bonvoy όταν τα μέλη κάνουν κράτηση απευθείας.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που παρουσιάζουμε καινοτόμες νέες τεχνολογίες για να υποστηρίξουμε τους επισκέπτες μας καθώς το ταξίδι συνεχίζει να επιστρέφει», δήλωσε η Stephanie Linnartz , Πρόεδρος της Marriott International. «Η πανδημία έχει επιταχύνει τη ζήτηση για ανέπαφες υπηρεσίες και συνεχίζουμε να εξελισσόμαστε για να ικανοποιούμε τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των επισκεπτών μας. Οι νέες προσφορές είναι ένα πρόσθετο όφελος για την εξατομικευμένη φιλοξενία για την οποία είμαστε γνωστοί και ανυπομονούμε να βελτιώσουμε την εμπειρία των πελατών μας συνδυάζοντας ανέπαφες υπηρεσίες με ειδικές προσωπικές αλληλεπιδράσεις.
Περισσότερο από ποτέ, οι ταξιδιώτες επιδιώκουν να έχουν περισσότερο έλεγχο στα ταξίδια τους. Σύμφωνα με μια πρόσφατη έκθεση που δημοσιεύθηκε από το The Travel Technology Association, το 65% των ταξιδιωτών δηλώνουν ότι τα καταλύματα θα πρέπει να χρησιμοποιούν τις τελευταίες τεχνολογίες για να τους κάνουν να αισθάνονται ασφαλείς. Σε μια άλλη αναφορά της Medallia Zingle, το 87% των πελατών των ΗΠΑ δήλωσαν ότι θα ήθελαν να δουν οι εταιρείες να συνεχίζουν να προσφέρουν επιλογές που περιορίζουν την προσωπική εξυπηρέτηση. Επιπλέον, οι δημοσιεύσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένης της φράσης «αυτοεξυπηρέτηση», αυξήθηκαν κατά 170% σε ετήσια βάση από το 2019 έως το 2020, με βάση μια ανάλυση κοινωνικών μέσων που πραγματοποιήθηκε εκ μέρους της Marriott.