Τα σχέδιά της για διεθνή επέκταση του χαρτοφυλακίου της, με την προσθήκη τουλάχιστον ενός ξενοδοχείου κάθε δύο εβδομάδες, έκανε γνωστά η Meliá Hotels International, η κορυφαία αλυσίδα φιλοξενίας στην Ισπανία.

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην παρουσία της στην Καραϊβική, τη Νοτιοανατολική Ασία και νέες αγορές στη Μεσόγειο, όπως η Αλβανία, όπου είναι ήδη η κορυφαία αλυσίδα ξενοδοχείων.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο και Διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου κ Gabriel Escarrer, αυτή η ανάπτυξη θα είναι άκρως ποιοτική, εστιάζοντας ιδιαίτερα στα τμήματα πολυτελείας και premium, με ιδιαίτερη έμφαση στην Καραϊβική, τη Νοτιοανατολική Ασία και τη Μεσόγειο, με νέες αγορές όπως η Αλβανία.

Η Meliá για το 2023 υπέγραψε 26 νέα έργα και άνοιξε δώδεκα ξενοδοχεία, ολοκληρώνοντας τη χρονιά με 350 λειτουργικά ακίνητα, 92.057 δωμάτια και 64 έργα στη διαδικασία έναρξης, με 13.524 δωμάτια.

Οι πιο αξιοσημείωτες προσθήκες περιλαμβάνουν το Gran Meliá Nha Trang στο Βιετνάμ, το Palazzo Cordusio Gran Meliá στο Μιλάνο, το Ngorongoro Lodge, Meliá Collection στην Τανζανία, το Meliá Durres στην Αλβανία και το INNSiDE Bangkok Sukhumvit, το πρώτο ξενοδοχείο στην πρωτεύουσα της Ταϊλάνδης.

Τι προβλέπεται για το 2024

Το 2024, τα σχέδια επέκτασης της εταιρείας θα παραμείνουν εξίσου φιλόδοξα, με αρχικό στόχο το άνοιγμα περισσότερων από είκοσι ξενοδοχείων και τη συνέχιση της υπογραφής αναλόγου αριθμού νέων έργων. Ένα από τα πιο σημαντικά έργα για φέτος είναι το Torre Melina Hotel, Gran Meliá, στη Βαρκελώνη.

Ιδιαίτερα σημαντική θα είναι η ανάπτυξη της πολυτελούς μάρκας ME by Meliá, η οποία το 2024 θα εισέλθει σε προορισμούς όπως η Λισαβόνα, η Μάλτα, η Μάλαγα, η Σαγιουλίτα και η Γκουανταλαχάρα στο Μεξικό. Η επωνυμία Zel, αποτέλεσμα της συνεργασίας με τον Ράφα Ναδάλ, η οποία έκανε το ντεμπούτο της πέρυσι στη Μαγιόρκα, θα ανοίξει ένα νέο ξενοδοχείο στην Tossa del Mar στη Χιρόνα της Ισπανία φέτος.

Η κ Escarrer τόνισε επίσης την αξιοσημείωτη επέκταση του ομίλου στο Μεξικό, όπου σχεδιάζει να διπλασιάσει το τρέχον χαρτοφυλάκιό του και εδραιώνει τη δέσμευσή του στη Δομινικανή Δημοκρατία, με στόχο να δημιουργήσει έναν προορισμό με τις πιο καινοτόμες ιδέες των εμπορικών επωνυμιών της Paradisus by Meliá, Meliá Hotels & Resorts, και Zel.
Mία ακόμα αγορά στην οποία στοχεύει είναι η Σαουδική Αραβία. Η Meliá ανακοίνωσε πρόσφατα συμφωνία με την Gulf Real Estate Company για τη διαχείριση ενός ξενοδοχείου 220 δωματίων στο Half Moon Bay, νότια του Al-Khobar.

Ομοίως, τόνισε τη σημαντική ανάπτυξη της μάρκας The Meliá Collection, η οποία θα διπλασιαστεί από 8 σε 16 ξενοδοχεία τα επόμενα χρόνια, ενισχύοντας τη δέσμευση της εταιρείας στον τομέα της πολυτελείας. Πρόσφατα ανακοινώθηκαν οι υπογραφές δύο boutique ξενοδοχείων στη Μαγιόρκα και ενός στο Κάντιθ, με το τελευταίο να γίνεται το πρώτο ξενοδοχείο 5 αστέρων στο ιστορικό του κέντρο.

Έμφαση στην αγορά της Αλβανίας

Αφού άνοιξε το πρώτο της ξενοδοχείο στην Αλβανία το 2022, η Meliá ηγείται της ανάπτυξης του διεθνούς ξενοδοχειακού τομέα, όπως έχει κάνει και σε άλλους πρωτοποριακούς προορισμούς στη Μεσόγειο.

Η εταιρεία άνοιξε άλλα δύο ξενοδοχεία το 2023 και αυτή τη στιγμή έχει 13 ακόμη στη διαδικασία ανοίγματος, δηλαδή συνολικά πάνω από 3.000 δωμάτια (λειτουργικά και υπό εξέλιξη). Τα δύο τελευταία έργα υπογράφηκαν μόλις φέτος: το ME Tirana και το Meliá Velipoja.