Η περιοχή Ασίας-Ειρηνικού (ASPAC) πρόκειται να σταθεροποιήσει τη θέση της ως η πιο ανταγωνιστική αεροπορική αγορά στον κόσμο το 2025, έχοντας ξεπεράσει τη συνολική χωρητικότητα του 2019 κατά 0,5% το 2024. Τόσο ο εγχώριος όσο και ο διεθνής τομέας παρουσιάζουν αξιοσημείωτη ανάπτυξη και ανθεκτικότητα.

Η τελευταία έκθεση της OAG αποκαλύπτει πώς οι εγχώριες αγορές σε ολόκληρη την περιοχή έχουν ανακάμψει ισχυρά, λειτουργώντας πλέον στο 4,7% πάνω από τα επίπεδα του 2019. Αυτή η ανάπτυξη υπογραμμίζει τον κρίσιμο ρόλο των εγχώριων ταξιδιών στην προώθηση της ανάκαμψης των αερομεταφορών της περιοχής.

Η κινεζική εγχώρια χωρητικότητα είναι τώρα 14% πάνω από το 2019 και η Ινδία είναι 13% μπροστά από τα επίπεδα πριν από την πανδημία. Αυτές οι δύο χώρες, μαζί με την Ιαπωνία και την Ινδονησία, διαθέτουν περισσότερες από 100 εκατομμύρια θέσεις στις εγχώριες αγορές τους.

Ωστόσο, η Ιαπωνία παραμένει 4% πίσω από τα επίπεδα εγχώριας ικανότητας του 2019, καθώς ένας συνδυασμός κοινωνικοοικονομικών παραγόντων εμποδίζει την ανάπτυξη. Στην πιο αργή επιστροφή της Ινδονησίας (17% πίσω) συνεισφέρουν τα συνεχιζόμενα ζητήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας, με το 27% των αεροσκαφών της χώρας να είναι αποθηκευμένα ή έξω για συντήρηση.

Στο διεθνές μέτωπο, η περιοχή ASPAC έχει πετύχει 594,8 εκατομμύρια θέσεις, καθιστώντας την τη δεύτερη μεγαλύτερη διεθνή αεροπορική αγορά παγκοσμίως. Ενώ αυτός ο αριθμός είναι κάτω από τα επίπεδα του 2019, η ASPAC αντιπροσωπεύει πλέον μία στις τέσσερις διεθνείς θέσεις παγκοσμίως.

Τοπ αεροπορικές

Κορυφαία στη χωρητικότητα διεθνών θέσεων είναι η Singapore Airlines, η Cathay Pacific και η China Eastern. Η Singapore Airlines συγκαταλέγεται επίσης μεταξύ των τριών αεροπορικών εταιρειών Ασίας Ειρηνικού στις 10 κορυφαίες για διεθνή χωρητικότητα που έχουν ξεπεράσει τα επίπεδά τους το 2019, με 14,1% περισσότερο από το 2024. Οι άλλες δύο είναι η Scoot (+13,8%) και η EVA Airways (+4,5%).