Ο τουρκικός αερομεταφορέας χαμηλού κόστους Pegasus Airlines ενώνει τις δυνάμεις του με το Expedia Partner Group (EPS), το μάρκετινγκ B2B του ομίλου Expedia, για να προσφέρει στους ταξιδιώτες πρόσβαση σε ανταγωνιστικά καταλύματα και τιμές πακέτου, ώστε να συμβαδίζει με την ταχεία αύξηση τόσο της εγχώριου όσο και του διεθνούς τουρισμού.

Το 2018 σημείωσε άνοδο των εγχώριων ταξιδιών στην Τουρκία, φθάνοντας πάνω από 78 εκατομμύρια ταξίδια ετησίως, και κατά συνέπεια αύξηση 14% στις δαπάνες των εγχώριων τουριστών σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Πέρυσι, η Τουρκία πέτυχε επίσης την υψηλότερη ανάπτυξη του διεθνούς εισερχόμενου τουρισμού σε 33 ευρωπαϊκές χώρες (21,8%).

Η αυξανόμενη δύναμη της τουριστικής οικονομίας της Τουρκίας καθώς και άλλες εκδηλώσεις του κλάδου οδήγησαν την Pegasus να αλλάξει τον παροχέα καταλυμάτων. Μετά από προσεκτική εξέταση, Η εταιρεία επέλεξε να ενώσει τις δυνάμεις του με το EPS, ενσωματώνοντας τη λύση ηλεκτρονικού εμπορίου EPS, την Hotels.com For Partners.

Με την Hotels.com, οι ταξιδιώτες της Pegasus θα έχουν πρόσβαση σε ανταγωνιστικές τιμές πακέτων για κατάλυμα και πτήση, εξοικονομώντας 15% κατά μέσο όρο σε σύγκριση με την κράτηση αυτών ξεχωριστά.

Τα μέλη του προγράμματος αφοσίωσης Pegasus, Pegasus BolBol, που κάνουν κράτηση ξενοδοχείων μέσω της ιστοσελίδας www.flypgs.com, θα επωφεληθούν επίσης από την απόκτηση BolPoints για μελλοντικές κρατήσεις πτήσεων.