Στο 80% των επιπέδων της διεθνούς χωρητικότητας της πριν την πανδημία λειτουργεί η Qantas σύμφωνα με ανακοίνωσή της.
Μάλιστα το εν λόγω ποσοστό αναμένεται να φτάσει το 100% μέχρι τον Μάρτιο του 2024 και να αυξηθεί πέρα από τα επίπεδα του 2019 από τον Ιούλιο του επόμενου έτους.

Η αυξημένη χωρητικότητα θα καταστεί δυνατή με την πρόσφατη παράδοση τριών αεροσκαφών Boeing 787 και την επιστροφή σε υπηρεσία των A380 της Qantas.

Ο αερομεταφορέας παρέλαβε αρχικά 12 superjumbo, αλλά έκτοτε έχει αποσύρει δύο από αυτά, αφήνοντας συνολικά δέκα στον στόλο.

Περισσότερες από 250.000 επιπλέον θέσεις προστίθενται στα δρομολόγια από και προς την Αυστραλία, σε διάφορες διαδρομές:

  • Το δρομολόγιο Σύδνεϋ-Μπαλί θα εκτελείται από μεγαλύτερα αεροσκάφη A330 αντικαθιστώντας τα Boeing 737 από τον Οκτώβριο
  • Οι πτήσεις από Σίδνεϊ προς Νέα Υόρκη (μέσω Ώκλαντ) θα αυξηθούν σε καθημερινές από τον Αύγουστο του 2024
  • Το Σύδνεϋ-Γιοχάνεσμπουργκ θα λειτουργεί με το Α380 του αερομεταφορέα για πρώτη φορά από τον Ιούλιο του 2024, σχεδόν διπλασιάζοντας τη χωρητικότητα κατά τις περιόδους αιχμής
  • Το Μελβούρνη-Λος Άντζελες θα δει περισσότερα A380 στη διαδρομή από τον Ιούλιο του 2024, αυξάνοντας τη χωρητικότητα κατά 20 τοις εκατό
  • Το δρομολόγιο Σίδνεϊ-Λος Άντζελες θα ενισχυθεί με άλλη μια πτήση, από οκτώ σε εννέα πτήσεις την εβδομάδα από τον Ιούλιο του 2024, με συνδυασμό αεροσκαφών 787 και A380

Η είδηση ακολουθεί την προαναγγελθείσα επιστροφή της γραμμής Σίδνεϊ-Σαγκάη της Qantas τον Οκτώβριο μετά από τριετή παύση και πτήσεις από το Μπρίσμπεϊν προς την Honiara και το Wellington που ξεκινούν στα τέλη Οκτωβρίου.