Εάν όλα πάνε σύμφωνα με το σχέδιο, η Qantas θα πετάξει ασταμάτητα από το Σίδνεϊ στο Λονδίνο, το Παρίσι και τη Νέα Υόρκη σε μόλις πάνω από 18 ώρες ήδη από το 2024, όπως ανέφερε το Executive Traveller .
Δύο χρόνια μετά την παύση της φιλόδοξης πρωτοβουλίας «Project Sunrise» λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, η αεροπορική εταιρεία είναι έτοιμη να ολοκληρώσει την αγορά της για έναν αρχικό στόλο έως και 12 αεροσκαφών εξαιρετικά μεγάλης εμβέλειας Airbus A350-1000 στις αρχές του 2022.
Εκτός από το Λονδίνο, το Παρίσι και τη Νέα Υόρκη, το έργο sunrise περιλαμβάνει πτήσεις χωρίς στάση προς Φρανκφούρτη, Κέιπ Τάουν και Ρίο ντε Τζανέιρο.
Οι εναρκτήριες πτήσεις του Project Sunrise αρχικά είχαν προγραμματιστεί για το 2023.
“Θα συνεχίσουμε από εκεί που σταματήσαμε με τις απευθείας πτήσεις μας προς Λονδίνο και Νέα Υόρκη στο πλαίσιο του Project Sunrise, το οποίο ελπίζουμε ότι θα ξεκινήσει να λειτουργεί το 2024/25”, επιβεβαίωσε αυτή την εβδομάδα ο διευθύνων σύμβουλος της Qantas Group, Alan Joyce.
Ωστόσο, ο Joyce δεν είναι έτοιμος να πατήσει το μεγάλο πράσινο κουμπί “Go” στο Project Sunrise ή την παραγγελία τζετ με την Airbus.
Πρώτα απ ‘όλα, υπάρχει το μικρό ζήτημα της επιλογής ενός νέου εγχώριου στόλου με περισσότερα από 100 αεροσκάφη για να αντικαταστήσει το Boeing 737 και το περιφερειακό Boeing 717.
Οι τελικές προσφορές από την Airbus, την Boeing και την Embraer, σύντομα θα μπουν στο γραφείο του Joyce, καθώς οι τρεις κατασκευαστές θα διεκδικήσουν την παραγγελία τους αξίας περίπου 14 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ σε μέσες τιμές καταλόγου.