Η Royal Caribbean προωθεί “επιθετικό” σχέδιο για την τόνωση των πωλήσεων κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2021 και μέσα στο 2022, καθώς προσπαθεί να ανακτήσει το έδαφος που έχασε κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Μιλώντας σε εκδήλωση για κορυφαίους εμπορικούς συνεργάτες, ο αντιπρόεδρος της Ben Bouldin, σημείωσε ότι μια ισχυρή επίδοση στο τέταρτο τρίμηνο είναι απαραίτητη προκειμένου να επιτύχει τους εσωτερικούς στόχους και δήλωσε αισιόδοξος ότι μπορεί να επιτευχθεί.
Ο Bouldin ανέφερε ότι τα κανάλια άμεσων πωλήσεων της Royal είχαν ισχυρές επιδόσεις, αλλά το εμπόριο παρέμεινε στον πυρήνα της στρατηγικής της, με τεράστιες επενδύσεις στο μάρκετινγκ και τις συνεργασίες, συμπεριλαμβανομένου του νέου προγράμματος “Royal Flush” για την ενθάρρυνση των πωλήσεων πακέτων μέσω πρακτόρων.
“Έχουμε ένα πολύ επιθετικό σχέδιο για το 2022. Δεν καταφέραμε να βγάλουμε τα χρήματα και τα έσοδα που απολαμβάναμε τα τελευταία χρόνια και το σχέδιό μας είναι να επανέλθουμε σε τροχιά.
Στοχεύουμε να ταξιδεύουμε με περισσότερους επισκέπτες το 2022 απο εκείνους που ταξίδεψαν μαζί μας το 2019. Αυτό μοιάζει με μια σκληρή πρόκληση, οπότε δεν μπορούμε να περιμένουμε μέχρι το 2022 για να ξεκινήσουμε”.
Και πρόσθεσε: “Πιέζουμε την ατζέντα τώρα, επειδή πρέπει να κάνουμε πολλές κρατήσεις από επιβάτες. Δεν είμαστε σε κακή θέση από πλευράς κρατήσεων, αλλά πρέπει να κινηθούμε.
Ο Bouldin παραδέχτηκε ότι οι πωλήσεις περιπλέκονται από την έλλειψη πληροφοριών σχετικά με τα προγράμματα επαναλειτουργίας και τους περιορισμούς στα πλοία που αναχωρούν από τις ΗΠΑ.
Επενδύει στη διαφήμιση και στο μάρκετινγκ
Είπε όμως ότι η Royal επενδύει περισσότερο στη διαφήμιση και το μάρκετινγκ σε σχέση με το παρελθόν, προκειμένου να εκμεταλλευτεί τη συσσωρευμένη ζήτηση.
Και πρόσθεσε: “Ας δώσουμε μια πραγματική ώθηση. Πρέπει να βάλουμε φωτιά. Οι προσπάθειές μας τώρα ίσως ανταμειφθούν τον Ιανουάριο. Είτε θα φανούμε ανόητοι και λίγο επιπόλαιοι είτε θα αποδώσει απολύτως”.
Ο Bouldin δήλωσε ότι η γραμμή θα αντιμετωπίσει άλλες πολυπλοκότητες τους επόμενους μήνες, συμπεριλαμβανομένων περισσότερων από ένα εκατομμύριο μελλοντικών πιστώσεων κρουαζιέρας στην αγορά παγκοσμίως.
Επέμεινε όμως ότι η γραμμή είναι εξοπλισμένη για να αντεπεξέλθει καθώς ετοιμάζεται να επεκτείνει περαιτέρω τον στόλο της.
“Με πλοία όπως το Odyssey και το Wonder να έρχονται, έχουμε ένα υλικό που είναι πολύ αξιοζήλευτο και μας δίνει την ευκαιρία να γίνουμε ακόμη καλύτεροι από πριν”, είπε.
“Πρόκειται για μια κατηγορία όπου η υπομονή και η ανθεκτικότητα θα αποδώσουν. Ετοιμαστείτε για τον Οκτώβριο, γιατί είναι η ώρα του παιχνιδιού”.