Η Ryanair κατηγορείται για εκφοβισμό των επιβατών που ζητούν αποζημίωση καθυστέρησης πτήσης μέσω της δικαστικής οδού.

Η αεροπορική εταιρεία έστειλε επιστολές στους πελάτες της δικηγορικής εταιρείας FairPlane προτρέποντας τους “να την παρακάμψουν και να τα βρουν μεταξύ τους” και η δικηγορική εταιρεία κατηγορεί τώρα την Ryanair για “δυσφήμιση, παρενόχληση και παράνομη παρέμβαση”.

Η νομική εταιρεία FairPlane, η οποία ασχολείται με απαιτήσεις για καθυστερήσεις πτήσεων, ζήτησε από την αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους να ζητήσει συγνώμη αλλά και να καταβάλει αποζημίωση μετά την αποστολή επιστολών στους πελάτες της.

Η Ryanair με την επιστολή δηλώνει στους επιβάτες “ότι έχουν έγκυρη αξίωση και θα λάβουν 100% της αποζημίωσής τους χωρίς να αφαιρεθούν τα νομικά τέλη εάν σταματήσουν την προσφυγή με την FairPlane και έρθουν σε απευθείας επαφή με τον μεταφορέα”.

Η FairPlane παίρνει το 25% τοις εκατό από οποιαδήποτε αξίωση αποζημίωσης και παρόλο που η Ryanair ενημερώνει σωστά τους επιβάτες ότι θα λάβουν όλα τα χρήματα αν πήγαν απευθείας μέσω της αεροπορικής εταιρείας, ο Daniel Morris, Διευθυντής της FairPlane, δήλωσε ότι η Ryanair δεν πρέπει “να γράφει στους πελάτες πίσω από την πλάτη της”.

Μιλώντας στην theTelegraph, ο κ. Morris είπε χαρακτηριστικά ότι “προσπαθούν να διαταράξουν τις σχέσεις του πελάτη μαζί μας.

Σε πολλές περιπτώσεις ο βασικός λόγος που πληρώνει η Ryanair είναι επειδή έχουμε εμπλακεί”.

Νομικά προβλήματα έχει η αεροπορική εταιρεία και με την Βελγική κυβέρνηση γιατί “επικοινωνούσε με τους Γάλλους και Ολλανδόφωνους πελάτες της στο Βέλγιο στα Αγγλικά και δεν τους ενημέρωσε για τα δικαιώματά τους κατά τη διάρκεια των ακυρώσεων”.