Ένα εργαλείο επιχειρηματικής ευφυΐας που αναλύει τη συμπεριφορά των ταξιδιωτών παρουσίασε η Skyscanner. Πρόκειται για το Travel Insight Vision.
Συγκεκριμένα, καταγράφει δεδομένα αναζήτησης πτήσεων και προθέσεων, για ανάπτυξη διαδρομών, βελτιστοποίηση διαδρομής και ανάλυση τάσης ταξιδιού.
Η πλατφόρμα διαθέτει μια νέα ειδική ενότητα επιπτώσεων Covid-19, που παρουσιάζει τις αλλαγές και τον αντίκτυπο στη ζήτηση πτήσεων σε σχέση με γεγονότα που συνδέονται με το Covid-19.
Η ενότητα εξετάζει τις τάσεις της αγοράς και των δρομολογίων, έως και 12 μήνες μπροστά.
Ταυτόχρονα, παρέχει πληροφορίες για τη νοοτροπία των ταξιδιωτών και την προθυμία να ταξιδέψουν στο εγγύς μέλλον.
Επιπλέον, το Travel Insight Vision θα επιτρέπει στις αεροπορικές εταιρείες και τα αεροδρόμια να αναλύουν το τοπίο των ανταγωνιστών σε σχετικές αγορές και συγκεκριμένες διαδρομές, καθώς και να παρακολουθούν την εξέλιξη των τιμών.