Η Sofitel, η πρώτη διεθνής μάρκα πολυτελών ξενοδοχείων που προέρχεται από τη Γαλλία, γιορτάζει τη γενέτειρά της και την κληρονομιά της με μια νέα παγκόσμια εκστρατεία μάρκας.

Γίνεται παγκόσμιος πρεσβευτής γαλλικού στιλ και art de vivre αποδεικνύοντας την αιώνια γοητεία τους με την νέα καμπάνια της “Live the French Way”.

Την μοναδική αίσθηση της joie de vivre θα απολαύσουν οι επισκέπτες στα ξενοδοχεία της Sofitel, σε περισσότερες από 40 χώρες σε πέντε ηπείρους μέσα από εικαστικά δρώμενα και την γαλλική γαστρονομική κληρονομιά.

“Ο στόχος του Live the French Way είναι να ενισχυθεί η θέση της Sofitel στον τομέα της πολυτέλειας και να αξιοποιηθεί η εγγενής της δύναμη, διαφοροποιώντας ταυτόχρονα το σήμα από τους ανταγωνιστές του και εισάγοντας μια αίσθηση νεωτερικότητας, δήλωσε ο Steven Taylor, επικεφαλής μάρκετινγκ, Accor.
Πιστεύουμε ότι οι επισκέπτες θα χαρούν να δοκιμάσουν αυθεντικές γαλλικές πινελιές μέσα από ένα πλούσιο και πολυτελές ταξίδι στον κόσμο του Sofitel, όπου κι αν ταξιδεύουν”.