Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Swiss International Air Lines (SWISS) χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη και τεχνολογία Google Cloud για να βελτιώσει περαιτέρω τις πτητικές της λειτουργίες.

Στόχος είναι να διασυνδέσει όλα τα σχετικά δεδομένα από τις διάφορες επιχειρησιακές του μονάδες για να κάνει τις πτητικές λειτουργίες πιο σταθερές, πιο αποτελεσματικές και πιο βιώσιμες.

Οι προσπάθειες θα συμβάλουν επίσης στην ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων τυχόν παρατυπιών στους ταξιδιώτες της.

Η αεροπορική εταιρεία εργάζεται στο πλαίσιο μιας ευρύτερης στρατηγικής συνεργασίας για τη χρήση της τεχνολογίας Google Cloud για την ανάπτυξη μιας πλατφόρμας που διευκολύνει τον προγραμματισμό και τη διεύθυνση των καθημερινών πτήσεων της αεροπορικής εταιρείας.

Η νέα πλατφόρμα θα βοηθήσει τις ομάδες που εργάζονται στο Operations Control της SWISS στο αεροδρόμιο της Ζυρίχης να λαμβάνουν με συνέπεια τις καλύτερες αποφάσεις σχετικά με τις πολύπλοκες και εξαιρετικά δυναμικές πτητικές λειτουργίες της αεροπορικής εταιρείας σε όλο τον κόσμο.

Η πλατφόρμα συγκεντρώνει δεδομένα από τις διάφορες μονάδες και διαδικασίες εντός της εταιρείας, όπως δρομολόγια επιβατών, αναθέσεις αεροσκαφών, πληρώματος και συντήρηση αεροσκαφών, τα οποία το σύστημα μπορεί στη συνέχεια να χρησιμοποιήσει για να προτείνει τα βέλτιστα σενάρια ώστε να διατηρήσει τις πτητικές λειτουργίες όσο το δυνατόν πιο σταθερές και αποτελεσματικές.

Καλύτερο σύστημα απόδοσης του αεροσκάφους και μεμονωμένοι χρόνοι σύνδεσης

Συγκεντρώνοντας σχετικές πληροφορίες στο Google Cloud, η SWISS μπορεί να χρησιμοποιήσει δυναμικές παραμέτρους, όπως η ζήτηση επιβατών και φορτίου ή η απόδοση μεμονωμένων αεροσκαφών, για να σχεδιάσει καλύτερα ποιος τύπος αεροσκάφους θα είναι πιο αποτελεσματικός για μια συγκεκριμένη διαδρομή.

Η προκύπτουσα εξοικονόμηση καυσίμου συμβάλλει επίσης στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα της SWISS.

Τα δεδομένα που συλλέγονται μπορούν περαιτέρω να χρησιμοποιηθούν για να κατευθύνουν και να προβλέψουν τους μεμονωμένους χρόνους σύνδεσης των ταξιδιωτών στον κόμβο του αεροδρομίου της Ζυρίχης της SWISS.

Σε περίπτωση παρατυπίας, το σύστημα θα προτείνει γρήγορα μια σειρά εναλλακτικών σεναρίων για να συνεχίσει να οδηγεί τους πελάτες που επηρεάζονται στους επιθυμητούς προορισμούς τους όσο το δυνατόν πιο έγκαιρα και άνετα.

Η SWISS είναι η πρώτη αεροπορική εταιρεία στον Όμιλο Lufthansa που συνεργάζεται με το Google Cloud στο πλαίσιο της στρατηγικής με τον πάροχο.

Η εν λόγω πλατφόρμα έχει σχεδιαστεί και αναπτυχθεί ειδικά για να επιτρέψει την υιοθέτησή της από περαιτέρω αερομεταφορείς του Ομίλου Lufthansa.