Mε το νέο γραφείο του Μάντσεστερ η Thomas Cook Group Airline εδραιώνει την ομάδα ψηφιακού της μάρκετινγκ.

Όλη η ψηφιακή δραστηριότητα είναι επικεντρωμένη στον πελάτη. Τώρα όλες οι υπηρεσίες ψηφιακού μάρκετινγκ της Thomas Cook Group Airline -συμπεριλαμβανομένης και της Condor- συγκεντρώνονται σε δύο γραφεία.
Στο νέο κέντρο της στο Μάντσεστερ, στο Ηνωμένο Βασίλειο και στο Oberursel της Φρανκφούρτης.

Η έδρα του Ηνωμένου Βασιλείου της Thomas Cook Airlines θα είναι στο αεροδρόμιο του Μάντσεστερ.
Κεντρική εστίαση για την ψηφιακή ομάδα είναι η συνεχής ανάπτυξη του thomascookairlines.com και του condor.com στην έδρα.
Βάρος θα δοθεί στις επιχειρήσεις και την ανάπτυξη μιας καλύτερης σε απευθείας σύνδεση εμπειρίας πελατών.

Το γραφείο του Μάντσεστερ έχει σήμερα 25 άτομα στην ψηφιακή ομάδα.
Σε θέματα μάρκετινγκ (Brand, Content, CRM, SEO, PPC, Social και Affiliates), ανάπτυξη, UX και αναλυτικά στοιχεία.
Μαζί με το γραφείο στο Oberursel, η ομάδα του Group Airline Digital Marketing αποτελείται από 55 άτομα, ενώ πρόκειται να προσληφθούν και άλλα 20 άτομα.

“Έχουμε μια τεράστια εμπειρία στην ομάδα από την ταξιδιωτική βιομηχανία και πέρα από αυτήν, τονίζει ο Henry Sunley, Εμπορικός Διευθυντής Πωλήσεων και Digital, Thomas Cook Airlines, στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Φέρνοντας την ψηφιακή τεχνογνωσία μας σε ένα μέρος, μπορούμε να αναπτύξουμε και να υποστηρίξουμε περαιτέρω τη στρατηγική μας για την ομάδα αεροπορικών εταιρειών και την επιχειρηματική δραστηριότητα.
Μπορούμε τώρα να επιταχύνουμε την ανάπτυξη της ψηφιακής επιχείρησης πωλήσεων. Και να δημιουργήσουμε μια ψηφιακή ομάδα παγκόσμιας κλάσης. Θα είμαστε ευκίνητοι, πιο δημιουργικοί και πιο συνεργατικοί σε ολόκληρο τον Όμιλο και αρχίζουμε να βλέπουμε τα αποτελέσματα αυτού του είδους”.

Καλύτερη εμπειρία πελατών στην κράτηση

Τα νέα ψηφιακά προϊόντα που ολοκληρώθηκαν μετά το άνοιγμα του γραφείου του Μάντσεστερ, περιλαμβάνουν:

  • Την έναρξη των οικονομικών ναύλων Economy
  • Βελτιωμένη λειτουργικότητα κράτησης αποσκευών
  • Εξορθολογισμό βοηθητικών κρατήσεων για καλύτερη εμπειρία πελατών και online αναβαθμίσεις.
  • Οι πελάτες μπορούν τώρα επίσης να κάνουν πιο εύκολα αλλαγές στην κράτησή τους online.

Η Thomas Cook Group Airline ξεκίνησε και μία ψηφιακή καμπάνια προώθησης. Με βίντεο και την καινοτόμο νέα εκστρατεία μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων, το Takeover My Trip.