Η περιπέτεια της Air Berlin έχει πονοκεφαλιάσει τα στελέχη της TUI, που πιέζονται από τις εξελίξεις να σχεδιάσουν άμεσα το νέο μέλλον για τη Γερμανική αεροπορική εταιρεία TUIfly.

Η διάρθρωση του κόστους της και τι θα κάνει με το ένα τρίτο του στόλου της – έχει μισθώσει 14 αεροσκάφη της B737 στην Air Berlin με μια προσοδοφόρα 10ετή σύμβαση (που λήγει το 2019) και τα οποία φέρουν τα χρώματα Niki- είναι τα ζητήματα για τα οποία θα πρέπει να δοθούν άμεσα απαντήσεις.

Υπενθυμίζεται ότι ο Διευθύνων Σύμβουλος της TUI Fritz Joussen, έχει δηλώσει ότι ο Γερμανικός τουριστικός όμιλος “συμμετέχει εποικοδομητικά” στις συνομιλίες πώλησης Air Berlin και Niki τονίζοντας ότι θέλει να βρεθεί λύση για τα 700 άτομα πλήρωμα των 14 αεροσκαφών.

Σύμφωνα με τα Γερμανικά Μέσα ο τουριστικός όμιλος δεν επιθυμεί να επεκτείνει το δικό του στόλο και τις διαδρομές της TUIfly -παίρνοντας τα αεροπλάνα πίσω- αλλά ενδιαφέρεται να συνεχίσουν οι επενδυτές της Air Berlin να χρησιμοποιούν τα αεροσκάφη TUIfly, ακόμη και με χαμηλότερα ποσοστά χρηματοδοτικής μίσθωσης.

Οι Διευθύνοντες Σύμβουλοι της TUIfly Roland Keppler και Jürgen Büntgen προειδοπόιησαν με επιστολή τους εργαζόμενους ότι θα χρειαστούν περισσότερες μειώσεις κόστους.

“Χρειαζόμαστε μια δομή κόστους προκειμένου να μπορέσουμε να κάνουμε επενδύσεις στην περαιτέρω ανάπτυξη της αεροπορικής εταιρείας, γράφουν στην επιστολή.

Έχουμε μόνο ένα μικρό χρονικό διάστημα για να μετατρέψουμε αυτή τη δύσκολη κατάσταση σε ευκαιρία για την αεροπορική εταιρεία και για εσάς.

Είμαστε σίγουροι ότι από κοινού μπορούμε να το πετύχουμε αυτό”, αναφέρουν στην επιστολή.

Ο στόλος TUIfly αποτελείται από 42 αεροσκάφη και τα 14  είναι μισθωμένα στην Air Berlin / Niki.

Τα υπόλοιπα 28 αεροπλάνα χρησιμοποιούνται ως επί το πλείστον από τους πελάτες της TUI Germany σε προορισμούς κοντινών και μεσαίων αποστάσεων εντός και γύρω από τη Μεσόγειο.

Η αεροπορική εταιρεία υπέστη πέρυσι ζημιά €40 εκατ.