Η Tui έχει δει «σημαντική διψήφια αύξηση» στις πωλήσεις μέσω ανεξάρτητων αντιπροσώπων από τότε που δεσμεύτηκε να συνεργαστεί στενότερα με το εμπόριο, σύμφωνα με τον επικεφαλής μάρκετινγκ του ομίλου.

Ο Neil Swanson είπε ότι ο χειριστής έχει λάβει «απίστευτα καλά» σχόλια από τους πράκτορες από τότε που έκανε την ώθηση, αν και δεν θα δώσει ακριβή αριθμό για την αύξηση των πωλήσεων, και είπε ότι ελπίζει να «συνεχίσει να οδηγεί περισσότερο όγκο μέσω αυτού του καναλιού».

Τα σχόλιά του ήρθαν αφότου η εταιρεία επέκτεινε την εμπορική της ομάδα και έχει ήδη αρχίσει να επισκέπτεται πρακτορεία σε όλη τη χώρα για να εκπαιδεύσει τους πράκτορες σχετικά με το προϊόν της Tui.

«Τα σχόλια μέχρι στιγμής ήταν απίστευτα καλά, κάτι που υποστηρίζεται από τις αυξημένες πωλήσεις από το εμπόριο – έχουμε δει σημαντική διψήφια ανάπτυξη», δήλωσε ο Swanson, μιλώντας στο Travel Weekly.

«Έχουμε βγει με νέους εμπορικούς όρους και ενισχυμένη υποστήριξη και όλα αυτά αποδίδουν μερίσματα», πρόσθεσε.

Ο Swanson είπε ότι η εταιρεία θα εξετάσει το ενδεχόμενο να πραγματοποιήσει οικογενειακά ταξίδια το 2024 «επειδή πρέπει να απομακρύνουμε περισσότερους πράκτορες» και επιβεβαίωσε ότι εξετάζει το ενδεχόμενο να φιλοξενήσει ένα συνέδριο για να συνεργαστεί με τους πράκτορες .

Τόνισε ότι η ισχυρή επικοινωνία μεταξύ της Tui και των πρακτόρων, θα είναι «κλειδί».

«Αυτή τη στιγμή είναι όλα πολύ καλά. Είναι ένα βήμα κάθε φορά και ελπίζουμε ότι θα συνεχίσουμε να εξελισσόμαστε και να αυξάνουμε τον όγκο μέσω αυτού του καναλιού.”