Σύνταξη: tourismtoday.gr
Μια νέα ψηφιακή πλατφόρμα για πολυήμερες εκδρομές πρόκειται να αναπτυχθεί από τον Όμιλο TUI. Η νέα πλατφόρμα θα ενσωματωθεί στις εσωτερικές τεχνολογίες και υποδομές του.
Οι πελάτες και οι συνεργάτες θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε στοιχεία ταξιδιού, για την ψηφιακή παραγωγή εξατομικευμένων πολυήμερων περιηγήσεων.
Η αναπτυσσόμενη αγορά αξίζει περίπου 96 δις ευρώ. Αλλά παραμένει σε μεγάλο βαθμό εκτός σύνδεσης και πολύ κατακερματισμένη.
Τώρα παρουσιάζει μια «σημαντική ευκαιρία ενοποίησης», σύμφωνα με τη ταξιδιωτική εταιρεία της Ευρώπης.
Στόχος της TUI να οδηγήσει τον μετασχηματισμό της αγοράς
Ο ταξιδιωτικός όμιλος στοχεύει να οδηγήσει τον μετασχηματισμό της αγοράς. Καθώς και να ενισχύσει τον ρόλο του ως κορυφαίος παίκτης στις πολυήμερες εκδρομές, μέσω της ψηφιακής πρωτοβουλίας που δημιουργήθηκε με την εταιρεία τεχνολογίας Nezasa.
Η κίνηση έχει σχεδιαστεί για να επιτρέψει την περαιτέρω ανάπτυξη στον τομέα των εκδρομών και των δραστηριοτήτων. Παρέχοντας καλύτερες, πιο εξατομικευμένες εμπειρίες για τους πελάτες μέσω του σκέλους TUI Musement.