Την εκπαίδευση 5.000 υπαλλήλων σχετικά με τον τρόπο εξυπηρέτησης πελατών με αναπηρίες, προωθεί η Tui, καθώς αποκάλυψε ότι οι πωλήσεις των πακέτων διακοπών για άτομα με ειδικές ανάγκες αυξήθηκαν σε ετήσια βάση κατά 30%.

Η Tui έχει επίσης συγκροτήσει μια ομάδα 80 πωλητών στο τηλεφωνικό της κέντρο για να χειρίζεται τις κρατήσεις για πελάτες με ειδικές ανάγκες και προσφέρει ήσυχους χώρους σε όλα τα καταστήματά της μία φορά την εβδομάδα για τους πελάτες με διαταραχές.

Οι κινήσεις ακολουθούν τις συνεργασίες με τον οδηγό προσβασιμότητας AccessAble, ο οποίος έχει ελέγξει 300 μονάδες διαμονής για πελάτες αυτής της κατηγορίας, και την SignLive, η οποία βοηθά τους πράκτορες της Tui να επικοινωνούν με κωφούς πελάτες.

Μιλώντας κατά τη διάρκεια του ταξιδιωτικού συνεδρίου της Abta στην Ελλάδα, ο διευθύνων σύμβουλος της Tui UK & Ireland Neil Swanson (φωτογραφία) δήλωσε ότι η απόφαση να παρέχεται περισσότερη εκπαίδευση και να υποστηρίζονται  οι πελάτες με ειδικές ανάγκες βρήκε σύμφωνο το προσωπικό και ήρθε καθώς οι πωλήσεις για το έτος έως τον Σεπτέμβριο για τις διακοπές με υποστήριξη αυξήθηκαν κατά ένα τρίτο σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Ο Swanson δήλωσε ότι υπάρχουν σχέδια για την επέκταση του αριθμού των ανεξάρτητα ελεγμένων μονάδων διαμονής.