Η TUI ενισχύει τη μακροχρόνια συνεργασία της με τη RIU καθώς μεταβαίνει από την ιδιοκτησία ακινήτων περισσότερο σε διαχείριση ξενοδοχείων.

Στο πλαίσιο αυτής της εστίασης, η οικογένεια Riu αναλαμβάνει το μερίδιο μειοψηφίας της TUI σε ένα από κοινού χαρτοφυλάκιο ακινήτων που είχε προηγουμένως από κοινού 19 υπάρχοντα ακίνητα και δύο ιδιότητες στην ανάπτυξη.

Η μακροχρόνια στρατηγική ξενοδοχειακή συνεργασία μεταξύ RIU και TUI συνεχίζει να είναι η κοινή επιχείρηση 50:50 με 100 ξενοδοχεία και θέρετρα παγκοσμίως.

Αυτό το JV θα συνεχίσει να διαχειρίζεται και να διανέμει όλα τα ξενοδοχεία και τα θέρετρα RIU παγκοσμίως – συμπεριλαμβανομένων των 21 ακινήτων που θα ανήκουν πλήρως στην οικογένεια Riu στο μέλλον.

Αυτό αφήνει την TUI να επικεντρωθεί σε βασικές επιχειρήσεις με εμπειρίες διακοπών – και συγκεκριμένα στην ανάπτυξη, τη λειτουργία και την εμπορία σημάτων ξενοδοχείων και διακοπών.

Ο Όμιλος αναπτύσσει τις διεθνείς ξενοδοχειακές του μάρκες TUI Blue, RIU, Robinson, TUI Magic Life και τη διαχείριση αυτών των ξενοδοχείων, αλλά θα δεσμεύσει λιγότερο κεφάλαιο στα δικά του ακίνητα στο μέλλον.

Ο στόχος αυτής της αναδιάρθρωσης επιχειρηματικών μονάδων είναι να αποσυνδέσει την ανάπτυξη ξενοδοχείων και κρουαζιερόπλοιων από επενδύσεις.

Η ένταξη της Hapag-Lloyd Cruises στην κοινοπραξία TUI και TUI Cruises, η οποία είχε ήδη συμφωνηθεί την άνοιξη του 2020, ήταν ένα πρώτο επιτυχημένο βήμα προς την εφαρμογή αυτής της στρατηγικής.

Το εποπτικό συμβούλιο της TUI AG ενέκρινε την πώληση μεριδίου για το χαρτοφυλάκιο 19 υπαρχόντων ακινήτων και δύο υπό ανάπτυξη.

Τα έσοδα άνω των 670 εκατομμυρίων ευρώ θα χρησιμοποιηθούν για τη μείωση του χρέους του Ομίλου.