Από το τέλος του καλοκαιριού 2018, η TUI θα ενσωματώσει στην δική της πλατφόρμα το 1-2-Fly, το οποίο έχει χάσει το προφίλ του τα τελευταία χρόνια αφού η εταιρεία άρχισε να διευρύνει και το δικό της πρόγραμμα με περισσότερα ξενοδοχεία 3 αστέρων.
Το 1-2-Fly με πάνω από 20 χρόνια παρουσίας στην ταξιδιωτική αγορά, δημιουργήθηκε από την TUI για να προσφέρει ξενοδοχεία 3 και 4 αστέρων και να ανταγωνιστεί με τους Neckermann Reisen και Alltours του Thomas Cook.
Από το χειμώνα 2018/19 και μετά, οι οργανωμένες διακοπές σε φθηνότερα ξενοδοχεία θα προσφέρονται κάτω από το κύριο σήμα TUI.
Ο Stefan Baumert, Διευθυντής τουρισμού TUI Γερμανίας, εξήγησε ότι “το κλείσιμο ήταν μέρος της στρατηγικής του ομίλου για τη διεθνή μάρκα, ώστε να επικεντρωθεί περισσότερο στο βασικό σήμα TUI.
Ολα τα ξενοδοχεία 1-2-Fly θα συνεχίσουν να προσφέρονται από την TUI και υποσχόμαστε ότι η εταιρεία θα διατηρήσει σταθερές τις τιμές καθώς επιδιώκει να κερδίσει περισσότερους πελάτες και να αυξήσει το συνολικό μερίδιο της στην αγορά.”