Η TUI επεκτείνει τη γκάμα των city break πακέτων της, εντάσσοντας για πρώτη φορά το Σάλτσμπουργκ και το Αλικάντε στους προορισμούς της, καθώς οι πωλήσεις των οργανωμένων ταξιδιών σε πόλεις και περιηγήσεις σημειώνουν δυναμική άνοδο.

Παράλληλα, η εταιρεία καταγράφει εντυπωσιακή αύξηση στις κρατήσεις για την Πολωνία, με τις πωλήσεις προς την Κρακοβία να εκτοξεύονται κατά 200%, ξεπερνώντας ακόμα και το Άμστερνταμ. Έτσι, η ιστορική πόλη της Πολωνίας εισέρχεται πλέον στο top 3 των πιο δημοφιλών city break προορισμών της TUI, δίπλα στο Ντουμπάι και τη Νέα Υόρκη.

Η Στρατηγική των Δυναμικών Πακέτων

Ο Neil Swanson, διευθύνων σύμβουλος της TUI UK & Ireland, μιλώντας σε εκδήλωση στο Λονδίνο, ανέφερε πως η απόφαση της εταιρείας να ενισχύσει τις πωλήσεις δυναμικών πακέτων, ενσωματώνοντας περισσότερες επιλογές πτήσεων από τρίτες αεροπορικές εταιρείες, αποδίδει σημαντικά. «Η στρατηγική αυτή μας προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία και μειώνει τον κίνδυνο», τόνισε.

Για πρώτη φορά, η TUI προωθεί ενεργά πτήσεις τρίτων αεροπορικών μέσω της καμπάνιας «Περισσότερες Αεροπορικές, Περισσότερες Επιλογές», προσφέροντας στους ταξιδιώτες μεγαλύτερη ποικιλία συνδυασμών για τα πακέτα τους.

Συνεργασίες και Ρεκόρ Κρατήσεων

Η TUI συνεργάζεται με περισσότερες από 40 αεροπορικές εταιρείες, με βασικούς συνεργάτες τις easyJet, British Airways και Ryanair. Μέσα στους πρώτους τέσσερις μήνες από τη συμφωνία διανομής με τη Ryanair, η TUI έχει ήδη πουλήσει περισσότερες από 100.000 θέσεις, ενώ συνολικά, οι κρατήσεις πτήσεων εκτός του δικού της δικτύου έχουν φτάσει σχεδόν το 1 εκατομμύριο.

Ο Bart Quinton Smith, διευθυντής πωλήσεων και μάρκετινγκ της TUI, δήλωσε πως η στρατηγική αυτή επιτρέπει στην εταιρεία να προσελκύσει νέους ταξιδιώτες που αναζητούν μεγαλύτερη ευελιξία, χωρίς να διαταράξει τη βάση των πιστών πελατών της.

Νέα Διαφημιστική Καμπάνια

Σε μια προσπάθεια να ενισχύσει ακόμα περισσότερο την αναγνωρισιμότητα των νέων επιλογών της, η TUI ετοιμάζει μια νέα διαφημιστική καμπάνια, η οποία θα λανσαριστεί την επόμενη εβδομάδα. Μεταξύ άλλων, η καμπάνια θα περιλαμβάνει την επιστροφή του διάσημου «ομιλούντος βαλίτσα», ενός στοιχείου που είχε αγαπηθεί σε προηγούμενες διαφημίσεις της εταιρείας.

Με τη διεύρυνση των επιλογών για city breaks και τη δυναμική στρατηγική στις πτήσεις, η TUI συνεχίζει να προσαρμόζεται στις νέες τάσεις των ταξιδιών, διαμορφώνοντας ένα πιο ευέλικτο και προσιτό τουριστικό προϊόν για τους ταξιδιώτες του 2025.