Η Tui φέρνει την επανάσταση στον κλάδο δημιουργώντας διακοπές με βάση την έμπνευση του ταξιδιώτη.
Πρώτη στον κόσμο στην ταξιδιωτική βιομηχανία, αποκαλύπτει με την συναισθηματικά έξυπνη τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου το Destination U, τις επιθυμίες για τις ιδανικές διακοπές των πελατών της.
Χρησιμοποιεί την εξελιγμένη τεχνολογία κωδικοποίησης προσώπου και μέτρησης συγκίνησης για να ενεργοποιήσει τις φαντασιώσεις, να αξιοποιήσει το υποσυνείδητο και να ξεκλειδώσει τις επιθυμίες των ταξιδιωτών για διακοπές.
Οι ταξιδιώτες καθονται αναπαυτικά σε μία πολυθρόνα, κοιτάζουν μία οθόνη με εικόνες προορισμών και μία θερμική κάμερα που διαβάζει τις εκφράσεις και αντιδράσεις του προσώπου τους μετρά τα συναισθήματά τους, όπως ευτυχία, θυμό και έκπληξη.
Ένας μοναδικός αλγόριθμος υπολογίζει την κάθε αντίδραση, δεδομένα που χρησιμοποιούνται για την “τέλεια συνταγή διακοπών.”
Το Destination U είναι υπό δοκιμή (επίσημα παρουσιάστηκε μόλις προχθές) και η TUI σχεδιάζει να ξεκινήσει “ευρύτερες δοκιμές” στο άμεσο μέλλον.
“Είναι φιλοδοξία μας να δημιουργήσουμε διακοπές τόσο εξατομικευμένες και να προσφέρουμε καλύτερες εμπειρίες, καλύτερη εξυπηρέτηση για τους πελάτες μας, δηλώνει ο Γενικός Διευθυντής του Ηνωμένου Βασιλείου Nick Longman.
Οι άνθρωποι κοιτάζουν πέρα από τα παραδοσιακά πακέτα διακοπών, θέλουν διακοπές που θα διαλέξουν μόνο για αυτούς και η επόμενη εξέλιξη των μαζικών ταξιδιών στην αγορά είναι η εξατομίκευση και η προσαρμογή.
Καθώς η καταναλωτική αγορά κινείται προς την κατεύθυνση μιας όλο και μεγαλύτερης εξατομίκευσης και εκτίμησης των συναισθημάτων στη λήψη αποφάσεων, με αυτή την έννοια είναι πραγματικά πρωτοποριακή αυτή η εφαρμογή, που σε καμία περίπτωση δεν υποκαθιστά τους τουριστικούς πράκτορες.
Είναι σαν ένα παιχνίδι που με την τεχνολογία σύμμαχο πάμε τους πελάτες στο τέλειο προορισμό τους”.