Σύνταξη: tourismtoday.gr

Mε μια νέα τηλεοπτική διαφήμιση στην Βρετανία, η TUI προωθεί την ευκολία κρατήσεων για διακοπές city break και εμπειρίες σε διεθνείς προορισμούς.

Στόχος είναι να βοηθήσει να αλλάξει η αντίληψη ότι προσφέρει μόνο διακοπές στον ήλιο και στην παραλία.

Η καμπάνια στην Βρετανία, υποστηρίζεται επίσης και σε άλλα Μέσα, όπως έντυπα, ραδιόφωνο, social media, ψηφιακά κανάλια καθώς και αφίσες.

Η TUI αύξησε το χαρτοφυλάκιο city break, το οποίο ξεκίνησε με 121 ξενοδοχεία σε πέντε πόλεις -τον Απρίλιο του 2021- σε 3.500 ξενοδοχεία σε 61 πόλεις.

Σύμφωνα με την Ένωση Βρετανών Τουριστικών Πρακτόρων (ABTA), υπάρχει υψηλή ζήτηση για διακοπές στην πόλη (32%), αποδεικνύοντας ότι για τους ταξιδιώτες από το Ηνωμένο Βασίλειο, είναι εξίσου δημοφιλής με τις διακοπές στην παραλία (34%).

«Είμαστε δεσμευμένοι να δημιουργούμε εμπλουτισμένες και διαρκείς αναμνήσεις για τους πελάτες μας, δήλωσε η Katie McAlister, επικεφαλής μάρκετινγκ.

Η ιδέα πίσω από αυτήν την ταινία είναι να τονίσει το είδος των στιγμών που οι ταξιδιώτες θα θυμούνται για πάντα όταν κάνουν κράτηση για μαζί μας, για city break.»