Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η TUI στοχεύει να κατακτήσει περίπου το ήμισυ της προσοδοφόρας αγοράς περιηγήσεων. Επιδιώκει να αποκτήσει μεγαλύτερο μερίδιο σε έναν τουριστικό τμήμα που εκτιμάται ότι αξίζει 100 δις δολάρια ετησίως.

Το νέο εμπορικό σήμα tuitours.com θα ξεκινήσει αρχικά στο Βέλγιο, ενόψει της ευρύτερης διεθνούς επέκτασης κατά το 2023 και το 2024.

Η TUI είναι ήδη ηγέτης στην αγορά και από το 2018 έχει προσφέρει εκδρομές για περισσότερους από 500.000 πελάτες. Ωστόσο η νέα της πλατφόρμα αναμένεται να οδηγήσει σε περαιτέρω ανάπτυξη.

Η tuitours.com θα προσφέρει ατομικές και ομαδικές εκδρομές σε 30 χώρες, σε προορισμούς στην Αφρική, την Ασία και τον Ειρηνικό, την Ευρώπη και την Αμερική.

Οι πελάτες και οι ταξιδιωτικοί πράκτορες επιλέγουν από ομαδικά ή solo δρομολόγια.
Στην συνέχεια μπορούν να τα εξατομικεύσουν απρόσκοπτα σε πραγματικό χρόνο με πρόσβαση σε ταξιδιωτικά στοιχεία της TUI αλλά και τρίτων, όπως πτήσεις, καταλύματα, μεταφορές, ενοικίαση αυτοκινήτου, εμπειρίες και οδηγούς.
Αυτό εξυπηρετεί τις απαιτήσεις του σύγχρονου ταξιδιώτη για μεγαλύτερη ευελιξία και ευκολία.

Η στρατηγική της TUI στοχεύει να διευρύνει τη γκάμα της, ώστε να απευθύνεται σε ένα ευρύτερο κοινό πέρα ​​από τον παραδοσιακό ταξιδιώτη.

Η εταιρεία χρησιμοποιεί τον όρο «travelista» για να προσδιορίσει τον πιο ανεξάρτητο ταξιδιώτη. Αυτόν κάνει κράτηση για city break ή διακοπές αντί για ένα διάλειμμα στην παραλία.

«Έχοντας μείγμα διαφορετικών προϊόντων, μπορούμε να προσελκύουμε αυτούς τους ταξιδιώτες αλλά και άλλους νέους πελάτες», τόνισε ο Andrew Flintham, διευθύνων σύμβουλος της TUI UK & Ireland.

Οι περιηγήσεις θα επωφεληθούν από την αγοραστική δυναμική του TUI Group και τις εκδρομές που διατίθενται μέσω της TUI Musement.