Την TUI επέλεξαν οι καταναλωτές του Ηνωμένου Βασιλείου ως το καλύτερο ταξιδιωτικό σήμα, σε έρευνα του Travel Benchmark Report για την online εμπειρία κράτησης διακοπών, αφήνοντας πίσω σε απόσταση αναπνοής Thomas Cook και Booking.com
Συνολική βαθμολογία ψηφιακής εμπειρίας
- TUI 84%
- Thomas Cook 83%
- Booking.com 82%
Η έρευνα ανέλυσε 2.500 εμπειρίες κράτησης ταξιδιωτών. Οι εμπειρίες αφορούν στις πρώτες εντυπώσεις τους, στο επίπεδο των διαθέσιμων πληροφοριών στις αναζητήσεις και στη διαδικασία κράτησης.
Βασικές τάσεις αξιολόγησης της εμπειρίας αγορών διακοπών
Η έρευνα αποκαλύπτει και τις βασικές τάσεις στον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές αξιολόγησαν κάθε περιοχή της εμπειρίας αγορών διακοπών.
- Οι online ταξιδιωτικοί πράκτορες (OTA) και οι ταξιδιωτικοί πράκτορες είχαν καλύτερη γνώση του διαδικτυακού ταξιδιού.
Οι καταναλωτές θεώρησαν ότι παρείχαν με συνέπεια περισσότερες πληροφορίες και ιδέες για το θέρετρο και την περιοχή σε σύγκριση με τους γενικούς ιστότοπους κράτησης. - Η διαθεσιμότητα και η προβολή των προσφορών διαφέρουν σημαντικά μεταξύ των σελίδων στο διαδίκτυο.
Οι καταναλωτές εκτιμούν ότι διαθεσιμότητα/προσφορές προβάλλονται λιγότερο στους γενικούς ιστότοπους κράτησης.
Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες είχαν σαφέστερες προσφορές με ευρύτερη κάλυψη, ενώ οι γενικές τοποθεσίες κράτησης έχουν προσφορές μόνο ανά τοποθεσία / ιδιοκτησία. - Οι ταξιδιωτικές εταιρείες με χαμηλή βαθμολογία δεν είχαν την λειτουργία δυνατότητας να βελτιώσουν τις επιλογές διακοπών.
Δεν υπήρχε επιλογή για ταξινόμηση / φιλτράρισμα αποτελεσμάτων βάσει μεμονωμένων κριτηρίων ή προτιμήσεων. - Οι καταναλωτές είναι επιφυλακτικοί ως προς την ένδειξη της συχνότητας προβολής και κράτησης θέσεων. Δεν βρήκαν πάντα αυτά τα μηνύματα χρήσιμα.
Οι πληροφορίες σχετικά με τον αριθμό των δωματίων που απομένουν και την εμφάνιση ακινήτων που είχαν πλήρως κρατηθεί θεωρήθηκαν ως πιέσεις και περιττές. - Οι φωτογραφίες και τα βίντεο των καταλυμάτων και των εμπειριών δεν ήταν πάντα διαθέσιμα σε πολλές ταξιδιωτικές μάρκες.