
Σε απάντηση στη σύγχυση των τελευταίων ημερών σχετικά με τις κρατήσεις πελατών που είχαν προγραμματίσει να πετάξουν αυτό το καλοκαίρι, η TUI θα ήθελε να εξηγήσει τι πήγε στραβά και τι κάνει για να διορθώσει την κατάσταση γρήγορα.
Μετά την ανακοίνωση από το Συμβούλιο Εθνικής Ασφάλειας την περασμένη Τετάρτη για την επανέναρξη των ευρωπαϊκών συνόρων, η TUI κατάφερε να καταρτίσει ένα ρεαλιστικό σχέδιο πτήσεων για την υψηλή περίοδο (Ιούλιος-Αύγουστος) και να εγγυηθεί τα ευρωπαϊκά ταξίδια σε αυτή τη βάση.
Δεδομένου ότι χάθηκαν 3 μήνες κρατήσεων, η TUI αναγκάστηκε να μειώσει το αρχικό πρόγραμμα πτήσης μέχρι να υπάρξει συγκεκριμένη ζήτηση. Η TUI επιθυμώντας να συνεχίσει να προσφέρει τους διαφορετικούς προορισμούς της όσο το δυνατόν ευρύτερα, αποφασίστηκε να μειωθούν οι συχνότητες σε μια σειρά υπαρχόντων προορισμών. Οι ενδιαφερόμενοι ταξιδιώτες ενημερώθηκαν για αυτό πρόσφατα μέσω e-mail.
Αυτό έπρεπε να γίνει γρήγορα επειδή οι πελάτες δικαίως ήθελαν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον πραγματικό αντίκτυπο στην κράτησή τους. Η επιχείρηση, η οποία συνήθως χρειάζεται μήνες για να προετοιμαστεί, έπρεπε να ξεκινήσει σε λίγες μέρες.
Ένα σφάλμα στη χρήση αυτόματων διαδικασιών προκάλεσε την ακύρωση των εγγραφών ενός αριθμού πελατών. Μπορούσαν να δουν ότι η πτήση τους διατηρήθηκε στον ιστότοπο αλλά σε υψηλότερη τιμή. Η υψηλή ζήτηση και η πληρότητα της πτήσης προκάλεσαν μια κανονική αύξηση των τιμών, ενώ οι πελάτες που είχαν κάνει κράτηση νωρίτερα είχαν λάβει καλύτερη τιμή. Αυτή η αδικαιολόγητη ακύρωση επί του παρόντος διορθώνεται για τους ενδιαφερόμενους ταξιδιώτες.
Η πρόθεση της TUI δεν ήταν ποτέ να χρεώσει περισσότερα για ένα ταξίδι του οποίου η ημερομηνία αναχώρησης ή επιστροφής θα τροποποιούσε τις επιθυμίες του πελάτη. Το γεγονός ότι αυτό έχει κοινοποιηθεί σε ορισμένους παραθεριστές είναι ένα αξιολύπητο λάθος που δεν θα έπρεπε να είχε συμβεί.
Τις τελευταίες ημέρες, ένας άνευ προηγουμένου αριθμός ταξιδιωτών προσπάθησε να επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση πελατών της TUI για πληροφορίες. Αυτό προκάλεσε πολύ μεγάλο και απογοητευτικό χρόνο αναμονής. Για να το διορθώσει αυτό, η TUI αναλαμβάνει την πρωτοβουλία να καλέσει προληπτικά τους πελάτες και θα προχωρήσει σύμφωνα με τις ημερομηνίες αναχώρησης. Οι παραθεριστές που θα φύγουν στις αρχές Ιουλίου θα επικοινωνήσουν μεμονωμένα τις επόμενες ημέρες. Οι ταξιδιώτες που αναχωρούν αργότερα στη σεζόν θα επικοινωνήσουν το συντομότερο δυνατόν μετά.
Η TUI θα προσφέρει την πιο ευέλικτη λύση σε κάθε ταξιδιώτη. Ο σεβασμός στην αρχική τιμή της κράτησης είναι ένα σημαντικό σημείο. Ο ταξιδιώτης μπορεί, σε κάθε περίπτωση, να φύγει για την ίδια τιμή εάν η νέα ημερομηνία αναχώρησης πέσει το πολύ 3 ημέρες πριν ή μετά την αρχική ημερομηνία.
Η TUI αναγνωρίζει ότι υποτίμησε την κατάσταση και θα κάνει τα πάντα για να ικανοποιήσει τους παραθεριστές της. Η εταιρεία ζητά συγγνώμη από τους πελάτες για την κακή επικοινωνία των τελευταίων ημερών και εγγυάται μια διόρθωση για τους ενδιαφερόμενους ταξιδιώτες.
Το πρόγραμμα πτήσης που έχει προσαρμοστεί για την περίοδο από τον Σεπτέμβριο θα τεθεί σε εφαρμογή μέχρι το τέλος Ιουνίου. Προς το παρόν, όλες οι πτήσεις μπορούν να κρατηθούν υπό την επιφύλαξη πιθανής τροποποίησης του προγράμματος πτήσης.