Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η TUI στοχεύει να κάνει την TUI Blue την «κορυφαία μάρκα ξενοδοχείων αναψυχής στον κόσμο». Και πιστεύει ότι «είναι σε καλή θέση για να το πετύχει αυτό».

Όπως είπε σε συνέντευξη Τύπου η διευθύνουσα σύμβουλος της αλυσίδας ξενοδοχείων Louise Bates «η μάρκα είχε 100 ακίνητα σε 18 χώρες.
Άλλο ένα άλλο που θα ανοίξει στη Δομινικανή Δημοκρατία την επόμενη εβδομάδα και τουλάχιστον άλλα πέντε θα ανοίξουν τον επόμενο χρόνο. Συμπεριλαμβανομένου του TUI Blue Sensatory στη Μαγιόρκα τον Απρίλιο.

Τα ξενοδοχεία είναι αποκλειστικά στον Όμιλο TUI, αλλά όχι στον ταξιδιωτικό πράκτορα TUI. Αυτό σημαίνει ότι οι επισκέπτες μπορούν να κάνουν κράτηση απευθείας με τα ακίνητα.

Η Louise Bates είπε ότι είχε ένα «παγκόσμιο σχέδιο ανάπτυξης που δεν βασίζεται μόνο στις βασικές αγορές της TUI. Όπως στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία και τη Σκανδιναβία».

«Πιστεύουμε ότι υπάρχουν πολλά περιθώρια επέκτασης, τόνισε. Θα ήθελα να είμαστε η κορυφαία μάρκα ξενοδοχείων αναψυχής στον κόσμο και νομίζω ότι είμαστε σε θέση να το πετύχουμε».

Όλα τα ξενοδοχεία TUI Blue είναι «σχεδιασμένα για τον σύγχρονο καταναλωτή».
Επικεντρώνονται στις τάσεις και τις ανάγκες των καταναλωτών. Καθώς και τον εμπλουτισμό μέσω εμπειριών και συνδέσεων των ταξιδιωτών με την κοινότητα.

Τα τρόφιμα και τα ποτά είναι τοπικά και εποχιακά προϊόντα ως μέρος μιας ισχυρής εστίασης στη βιωσιμότητα.