Σύνταξη: tourismtoday.gr
Βάρος στην διαφήμιση θα δώσει η TUI UK ξοδεύοντας 20% περισσότερα. Ο ταξιδιωτικός οργανισμός στοχεύει στην ανάπτυξη στο διαδίκτυο και η καμπάνια θα προβάλλεται από τώρα μέχρι το επόμενο έτος.
Η επικεφαλής μάρκετινγκ του οργανισμού Katie McAlister είπε σε συνέντευξη Τύπου πως «είμαστε μια μάρκα που απευθύνεται απευθείας στον καταναλωτή. Επομένως πρέπει να πούμε στους ανθρώπους τι κάνουμε.
Επενδύουμε λοιπόν στη διαφήμιση και ξοδεύουμε πολύ περισσότερα. Έχουμε λιγότερα καταστήματα και πλέον πρέπει να πουλάμε περισσότερα διαδικτυακά».
Οι νέες διαφημίσεις της TUI UK με το σύνθημα «Live Happy» δείχνουν το φάσμα των εμπειριών που προσφέρει η εταιρεία.
Επί του παρόντος, αφορούν «την αναζωπύρωση της περιπλάνησης και την ευκαιρία σε όλους την ευκαιρία να ονειρεύονται».
Αλλά σύμφωνα με την Katie McAlister, το σχέδιο είναι να γίνουν «πιο εμπορικά εστιασμένες» με την αλλαγή του έτους, με την αποστολή «μηνυμάτων καθησυχασμού». Όπως σχετικά με την Atol και την ασφαλιστική κάλυψη.
Η επικεφαλής μάρκετινγκ είπε πως «αυτή τη στιγμή προσφέρουμε 200.000 εμπειρίες. Και θέλουμε να τις αυξήσουμε σε ένα εκατομμύριο τα επόμενα τρία χρόνια».
Επίσης υπογράμμισε πως ότι οι ταξιδιώτες λόγω της πανδημίας, «στρέφονται σε μια καθιερωμένη μάρκα που μπορούν να εμπιστευτούν».