Οι πελάτες της United Airlines μπορούν πλέον στα αεροδρόμια να επικοινωνήσουν με εκπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών μέσω των κινητών τους συσκευών, εξαλείφοντας την ανάγκη να μιλήσουν αυτοπροσώπως σε κάποιον στην πύλη ή στο μετρητή για υπηρεσίες όπως αναθέσεις θέσεων, αναβαθμίσεις και κρατήσεις εκ νέου.
Η υπηρεσία “Agent on Demand” θα κυκλοφορήσει σε όλους τους κόμβους της United μέχρι το τέλος αυτού του μήνα.
“Γνωρίζουμε πόσο σημαντικό είναι για τους πελάτες μας να έχουν περισσότερες επιλογές για μια ανέπαφη ταξιδιωτική εμπειρία και αυτό το εργαλείο διευκολύνει τη γρήγορη λήψη εξατομικευμένης υποστήριξης απευθείας από έναν ζωντανό πράκτορα στο αεροδρόμιο, διατηρώντας παράλληλα κοινωνικές αποστάσεις”, λέει η Linda Jojo, εκτελεστική διευθύντρια της United.
“Το Agent on Demand επιτρέπει στους πελάτες να παρακάμπτουν την αναμονή στην ουρά και να συνδέονται απρόσκοπτα με πράκτορες εξυπηρέτησης πελατών από την κινητή συσκευή τους, διασφαλίζοντας ότι συνεχίζουν να λαμβάνουν τα υψηλότερα επίπεδα υπηρεσίας, ενώ δίνουν επίσης προτεραιότητα στην υγεία και την ασφάλειά τους.”