Σύνταξη: tourismtoday.gr

Με μία νέα συνεργασία η Virgin Atlantic και η Virgin Hotels επιχειρούν την εμπορική προσπάθεια πωλήσεων της αλυσίδας φιλοξενίας, από την αεροπορική εταιρεία.

Στόχος είναι η επέκταση της παρουσίας της Virgin Hotels στο Ηνωμένο Βασίλειο και σε βασικές αγορές σε όλο τον κόσμο, όπως η Μέση Ανατολή, η Αφρική και η περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού.

Η συνεργασία θα προσφέρει το εμπορικό περιεχόμενο για τα ξενοδοχεία της Virgin και θα βελτιώσει τη διαδικασία κράτησης, «διασφαλίζοντας ότι οι πράκτορες μπορούν να πωλούν με σιγουριά στην αγορά».

Οι πράκτορες θα μπορούν να πακετάρουν μαζί πτήσεις και ξενοδοχεία και θα εισαχθεί ένα σύστημα εμπορικών κινήτρων, ευθυγραμμισμένο με το πρόγραμμα Virgin Atlantic, επιβραβεύοντας τους πράκτορες για κρατήσεις ξενοδοχείων.

Το τρέχον χαρτοφυλάκιο περιλαμβάνει έξι ξενοδοχεία: Virgin Hotels Chicago, Virgin Hotels Dallas και Virgin Hotels Nashville, καθώς και τα νέα Virgin Hotels New Orleans, Virgin Hotels Las Vegas και Virgin Hotels Edinburgh.

Τα ακίνητα στη Γλασκώβη και τη Νέα Υόρκη έχουν προγραμματιστεί να ανοίξουν το 2022, και ακολουθεί το Μαϊάμι το 2025.