Η Virgin Atlantic ρίχνει τα φώτα της δημοσιότητας στο προσωπικό της, στο πλαίσιο της νέας εμπορικής και διαφημιστικής της καμπάνιας – της πρώτης μετά από δύο και πλέον χρόνια από την πανδημία.

Χρησιμοποιώντας το σλόγκαν “See the world differently” (Δείτε τον κόσμο διαφορετικά), η καμπάνια υπερασπίζεται την “πλούσια ατομικότητα των ανθρώπων και των πελατών της αεροπορικής εταιρείας”.

Η αεροπορική εταιρεία δήλωσε ότι το μάρκετινγκ βασίζεται σε έρευνες που δείχνουν ότι οι ταξιδιώτες θεωρούν ότι τα πληρώματα των περισσότερων αεροπορικών εταιρειών είναι απρόσωπα στην εξυπηρέτησή τους.

Σε μια τηλεοπτική διαφήμιση 60 δευτερολέπτων εμφανίζονται χαρακτήρες σε ένα αεροδρόμιο και σε ένα αεροπλάνο A350-1000, υπό τους ήχους του τραγουδιού “I am what I am”.

Μια καμπάνια έντυπης έκδοσης παρουσιάζει το πλήρωμα και τους πελάτες της Virgin Atlantic, όπως μια επιχειρηματία, μια οικογένεια που φτάνει για τις διακοπές της και μια γυναίκα καπετάνιο.

Ο Shai Weiss, διευθύνων σύμβουλος της Virgin Atlantic, δήλωσε: “Η Virgin Atlantic είναι μια εταιρεία που έχει μια μεγάλη επιτυχία: “Στον πυρήνα της επιχείρησής μας είναι η κατανόηση ότι κάθε ένας από τους ανθρώπους μας μπορεί να είναι ο εαυτός του στη δουλειά και ότι ανήκει”.

“Είναι πραγματικά αυτό που μας κάνει να ξεχωρίζουμε και ο λόγος που οι πελάτες επιλέγουν να πετάξουν μαζί μας”.

Η Annabelle Cordelli, αντιπρόεδρος του τμήματος μάρκετινγκ της αεροπορικής εταιρείας, αναφέρθηκε στην πλούσια ατομικότητα των ανθρώπων και των πελατών, προσθέτοντας: “Είναι λογικό να ξεκινήσουμε με την υπεράσπισή τους – και στη συνέχεια να εφαρμόσουμε αυτό το πνεύμα σε ό,τι κάνουμε. Μετά από δύο δύσκολα χρόνια που η ζωή μας βρισκόταν σε παύση, είναι καιρός να δούμε τον κόσμο διαφορετικά”.

Μάλιστα, ο αερομεταφορέας επανέφερε πρόσφατα το πλήρες χαρτοφυλάκιο των προορισμών του στις ΗΠΑ για πρώτη φορά από την έναρξη της πανδημίας, πραγματοποιώντας πτήσεις σε προορισμούς όπως η Νέα Υόρκη, το Λος Άντζελες το Μαϊάμι, το Σαν Φρανσίσκο, το Ορλάντο, η Βοστώνη, η Ουάσινγκτον και το Σιάτλ.

Στις 25 Μαΐου εγκαινιάζει επίσης νέες υπηρεσίες προς το Όστιν του Τέξας.

Η καμπάνια δημιουργήθηκε με τη νεοδιορισθείσα διαφημιστική εταιρεία Lucky Generals.