Η Virgin Australia κυκλοφόρησε ένα εργαλείο παρακολούθησης αποσκευών, που επιτρέπει στους επιβάτες να παρακολουθούν την κατάσταση των παραδοτέων αποσκευών τους μέσω της εφαρμογής της αεροπορικής εταιρείας.
Ο αερομεταφορέας ξεκίνησε ένα πιλοτικό πρόγραμμα τον Μάιο του 2023 και αυτή την εβδομάδα το κυκλοφόρησε σε περισσότερα από τα δύο τρίτα του εγχώριου δικτύου του.
Το εργαλείο παρακολούθησης είναι διαθέσιμο στα περισσότερα δρομολόγια εσωτερικού μεταξύ μεγάλων αεροδρομίων, συμπεριλαμβανομένων μεταξύ άλλων Sydney-Melbourne, Brisbane-Sydney, Melbourne-Gold Coast, Melbourne-Hobart, Adelaide-Melbourne και Sydney-Sunshine Coast.
Για να αποκτήσουν πρόσβαση στο εργαλείο, οι επιβάτες πρέπει να κατεβάσουν την εφαρμογή Virgin Australia και να ενεργοποιήσουν τις ειδοποιήσεις push μέσω των ρυθμίσεων της εφαρμογής. Μόλις ενεργοποιηθεί, θα αποστέλλονται ειδοποιήσεις στο τηλέφωνο του επισκέπτη καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού, συμπεριλαμβανομένης της παραλαβής της αποσκευής, της μεταφοράς σε διεθνή συνεργαζόμενη αεροπορική εταιρεία και θα είναι διαθέσιμη για παραλαβή στον τελικό προορισμό.
Το εργαλείο θα ενημερώσει επίσης τον επισκέπτη από ποιο σημείο είναι διαθέσιμο για παραλαβή οι αποσκευές.
Η Virgin Australia αναμένει από περισσότερους επισκέπτες να παραδώσουν τις αποσκευές τους ως αποτέλεσμα του νέου εργαλείου παρακολούθησης, με τα υπόλοιπα δρομολόγια εσωτερικού, συμπεριλαμβανομένων επιλεγμένων υπηρεσιών από το Περθ, να αναμένεται να υιοθετήσουν σύντομα το εργαλείο.
Η αεροπορική εταιρεία έχει ποσοστό λανθασμένου χειρισμού αποσκευών 1,5 ανά 1.000 επισκέπτες, το οποίο λέει ότι είναι πέντε φορές καλύτερο από τον τελευταίο καταγεγραμμένο μέσο όρο του κλάδου (7,6 αποσκευές ανά 1.000 επιβάτες).
Πράγματι, η τελευταία έκθεση Insights του παρόχου πληροφορικής αερομεταφορών SITA έδειξε «αύξηση των ποσοστών κακής διαχείρισης αποσκευών» , σε μεγάλο βαθμό λόγω της επανέναρξης των πτήσεων διεθνών και μεγάλων αποστάσεων και της έλλειψης ειδικευμένου προσωπικού και της συμφόρησης στα αεροδρόμια.
Η Virgin Australia έχει επενδύσει πάνω από 400 εκατομμύρια AUD $ στην ψηφιακή καινοτομία, την τεχνολογία και τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών τα τελευταία δύο χρόνια. Οι πρωτοβουλίες περιλαμβάνουν νέους ιστότοπους, αναβαθμίσεις εφαρμογών, νέο σύστημα διαχείρισης αφοσίωσης και νέο Wi-Fi υψηλής ταχύτητας στα σαλόνια και στο πλοίο.
Η αεροπορική εταιρεία κυκλοφόρησε επίσης πρόσφατα το «Rapid Rebook», ένα εργαλείο διαχείρισης αυτοεξυπηρέτησης για επισκέπτες που επηρεάζονται από διακοπή πτήσης. Αυτό επιτρέπει στους επιβάτες να βλέπουν αναθεωρημένες λεπτομέρειες πτήσης, να εξερευνούν εναλλακτικές επιλογές πτήσης και να κάνουν κράτηση διαμονής και μεταφοράς μέσω της εφαρμογής.
Η Virgin Australia ξόδεψε επίσης 110 εκατομμύρια AUD για τις αναβαθμισμένες εσωτερικές καμπίνες του υπάρχοντος στόλου της Boeing 737, προσθέτοντας χαρακτηριστικά όπως η παροχή ρεύματος στη θέση και το wifi εν πτήσει.