Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Wizz Air ανακοίνωσε την εισαγωγή του chatbot, Αμέλια. Ο νέος εικονικός βοηθός του ευρωπαϊκού αερομεταφορέα θα αυξήσει περαιτέρω τα πρότυπα εμπειρίας πελατών.

Επιτρέποντας τους να αποκτήσουν εύκολα πληροφορίες σχετικά με τις πτήσεις τους. Και παρέχοντας παράλληλα πολλές χρήσιμες γενικές πληροφορίες.

Το νέο chatbot της Wizz Air είναι εμπνευσμένο από την Αμέλια Έρχαρτ. Την Αμερικανίδα πρωτοπόρο της αεροπορίας και πρώτη γυναίκα που πέταξε μόνη της στον Ατλαντικό Ωκεανό.
Με αυτό τον τρόπο η αεροπορική εταιρεία αποτίει φόρο τιμής σε όλες τις γυναίκες στην αεροπορία. Και στηρίζει τη δέσμευση της για την ισότητα των φύλων.

Η Αμέλια είναι στην ευχάριστη θέση να απαντήσει σε γενικές ερωτήσεις που σχετίζονται με πολλά άλλα θέματα με πολλά θέματα. Όπως:

  • Covid-19.
  • Ειδική βοήθεια.
  • Αποσκευές.
  • Τρόπους πληρωμής.
  • Check-in.
  • Ακύρωση.
  • Ταξίδι με βρέφη.
  • Υπηρεσίες Wizz (π.χ. Wizz Discount Club, Wizz Flex, Wizz Priority, Seat Selection).

Ο νέος εικονικός βοηθός είναι δωρεάν για όλους. Και επιτρέπει στους πελάτες να βρίσκουν πληροφορίες γρήγορα και εύκολα χωρίς να:

  • Χρειάζεται να αλληλεπιδρούν με κανέναν.
  • Να επικοινωνούν με πράκτορες μέσω e-mail ή μέσω τηλεφώνου.
  • Να να χρησιμοποιούν τον ιστότοπο της αεροπορικής εταιρείας.

Η ζωντανή συνομιλία με τους ταξιδιωτικούς πράκτορες είναι επίσης διαθέσιμη και δωρεάν, εάν οι πελάτες έχουν ερωτήσεις που υπερβαίνουν τις γνώσεις της Αμέλια.