Η Hotelbeds και το NH Hotel Group γιορτάζουν το θετικό πρώτο έτος της συνεργασίας τους, με τις κρατήσεις που έγιναν πέρυσι να αυξάνονται κατά 69% σε σύγκριση με το 2019.

Η συμφωνία παρέχει στους πελάτες της Hotelbeds πρόσβαση στα 355 ακίνητα του NH Hotel Group σε 31 χώρες σε όλο τον κόσμο ως μέρος της προτιμώμενης εταιρικής σχέσης.

Ο όμιλος δραστηριοποιείται κάτω από οκτώ επωνυμίες με επίκεντρο: Anantara – απόλυτη πολυτελή μάρκα με παρουσία σε 23 χώρες, Tivoli – deluxe brand που γιορτάζει την 90η επέτειό της, NH Collection – Upper Upscale ξενοδοχεία που βρίσκονται στις κύριες πρωτεύουσες της Ευρώπης και της Αμερικής. Avani- lifestyle brand, nhow Hotels – μη συμβατικά ξενοδοχεία στις πιο διεθνείς πόλεις και NH Hotels – πολυτελής επωνυμία με αστικά ξενοδοχεία σε προνομιακές τοποθεσίες.

Η συνεργασία έδωσε επίσης στον ισπανικό ξενοδοχειακό όμιλο πρόσβαση σε 60.000 ταξιδιωτικούς αγοραστές που εδρεύουν σε περισσότερες από 140 αγορές πηγής σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων καναλιών υψηλής αξίας όπως ταξιδιωτικούς πράκτορες, tour operators, αεροπορικές εταιρείες και προγράμματα εξαργύρωσης πόντων, διευρύνοντας την εμβέλεια των πελατών του.