Η Japan Airlines στην Ιαπωνία, ανακοίνωσε την αποκατάσταση της ομαλής λειτουργίας των συστημάτων της, έπειτα από καθυστερήσεις πτήσεων λόγω κυβερνοεπίθεσης.

Η αεροπορική εταιρεία ανακοίνωσε πως αποκαταστάθηκε η ομαλή λειτουργία των συστημάτων της και ξανάρχισαν οι πωλήσεις εισιτηρίων για πτήσεις που εκτελούνται αυθημερόν, μετά την κυβερνοεπίθεση που προκάλεσε προβλήματα, ιδίως στη διαχείριση αποσκευών και στις πωλήσεις, καθυστερώντας κάποιες πτήσεις εσωτερικού και διεθνή δρομολόγια.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η επίθεση άρχισε την το πρωί της Τρίτης κι έπληξε εσωτερικά και εξωτερικά συστήματα πληροφορικής. Το προσωπικό της χρειάστηκε να απενεργοποιήσει router που προκαλούσε προβλήματα στο δίκτυό της, ενώ αναγκάστηκε επίσης να αναστείλει προσωρινά τις πωλήσεις εισιτηρίων για τις πτήσεις της.

Η ANA Holdings, ο μεγαλύτερος ιαπωνικός αερομεταφορέας, ανακοίνωσε από την πλευρά του πως δεν διαπίστωσε κάποια επίθεση σε δικά της συστήματα.

«Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε πως υποστήκαμε κυβερνοεπίθεση και αντιμετωπίζουμε την κατάσταση», δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο μια εκπρόσωπος του δεύτερου μεγαλύτερου αερομεταφορέα της Ιαπωνίας.

Προβλήματα στο σύστημα καταγραφής και διαχείρισης αποσκευών της εταιρείας καθυστέρησαν πάνω από δέκα πτήσεις σε διάφορα ιαπωνικά αεροδρόμια, μετέδωσε το τηλεοπτικό δίκτυο NHK, χωρίς πάντως να ενσκήψει μείζον πρόβλημα.

Κατά το πρακτορείο ειδήσεων Kyodo, τουλάχιστον 14 πτήσεις εσωτερικού καθυστέρησαν ως και μια ώρα, ενώ επηρεάστηκαν επίσης κάποιες διεθνείς πτήσεις.