Ο Εθνικός Οργανισμός Τουρισμού της Ιαπωνίας (JNTO) στρέφεται στο Instagram για να προσελκύσει περισσότερους ταξιδιώτες από το εξωτερικό.
Με την δημοφιλή εφαρμογή κοινωνικών μέσων δικτύωσης, ο κρατικός Οργανισμός Τουρισμού ξεκίνησε τον επίσημο λογαριασμό Instagram που ονομάζεται Visit Japan International.
Στο λογαριασμό, ζητά από τους χρήστες να δημοσιεύσουν φωτογραφίες με θέμα την Ιαπωνία με το hashtag #visitjapanjp.
“Ίσως θα έπρεπε να ανοίξουμε έναν λογαριασμό νωρίτερα, αλλά η Instagram έχει 800 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως και συνεχίζει να αυξάνεται. Δεν νομίζω ότι κινηθήκαμε αργά “, δήλωσε αξιωματούχος της JNTO.
Η JNTO επεκτείνει την ψηφιακή της παρουσία, καθώς η Ιαπωνία σημειώνει αύξηση των εισερχόμενων επισκεπτών χάρη στο ασθενέστερο γιεν και τη χαλάρωση των απαιτήσεων θεώρησης βίζας.
Τον περασμένο μήνα η JNTO ξεκίνησε μια δωρεάν εφαρμογή πολυγλωσσικού smartphone που επιτρέπει στους χρήστες να αναζητούν προορισμούς, εστιατόρια και δρομολόγια τρένων καθώς και δωρεάν σημεία Wi-Fi.