Περιθώρια βελτίωσης για ακόμα καλύτερες πτήσεις, με την υπογραφή της ΙΑΤΑ για το τι θέλουν και τι δεν θέλουν οι επιβάτες των πτήσεων, από την στιγμή που θα φτάσουν στο αεροδρόμιο μέχρι την αποβίβαση τους από το αεροπλάνο.

Η Διεθνής Ένωση Αεροπορικών Μεταφορών, ενημερώνει αεροπορικές εταιρείες και αερολιμένες για τα αποτελέσματα της ετήσιας Global Passenger Survey (έρευνα σε 10.675 ταξιδιώτες σε περισσότερες από 152 χώρες) και τους συστήνει να “μην πετάξουν τίποτα”, από τις κορυφαίες προτεραιότητες των επιβατών.

Ποιές είναι αυτές;

Να μπει στο αεροπλάνο όσο πιο γρήγορα γίνεται, να είναι η πτήση εμπειρία και όχι ταλαιπωρία και περισσότερες συνδέσεις Wi-Fi στον αέρα.

Οι ταξιδιώτες φαίνεται να έχουν υιοθετήσει γρήγορα τις ψηφιακές εφραμογές που εισήγαγαν οι αεροπορικές εταιρείες και τα αεροδρόμια, όπως ψηφιακές κάρτες επιβίβασης σε smartphones, αυτοματοποιημένες πύλες ελέγχου και επαλήθευση βιομετρικής ταυτότητας.

Ο λόγος; Οτι δεν περιμένουν στην ουρά.

Τι αγαπούν οι επιβάτες στο έδαφος

  • 82% το ψηφιακό διαβατήριο μέσω του smartphone.
  • 64% την βιομετρική ταυτοποίηση (για καλύτερη εξυπηρέτηση από το check-in έως την αποβίβαση).
  • 72% την αυτο-επιβίβαση στις πύλες

Τι μισούν οι επιβάτες στο έδαφος

Η διαδικασία ελέγχου ασφαλείας εξακολουθεί να αποτελεί σημείο “πόνου” για τους περισσότερους επιβάτες.

  • Στο 60% δεν αρέσει να βγάζουν τα παπούτσια, τις ζώνες και τα σακάκια τους.
  • Το 52% θεωρεί άδικο να αφαιρούνται οι ηλεκτρονικές συσκευές.

Τι αγαπούν οι επιβάτες στο αεροπλάνο

  • Το 69% τις ταινίες (το 46% παρακολυθεί ταινίες από την αεροπορική εταιρεία και το 42% από δικές του ηλεκτρονικές συσκευές).
  • Το 58% τον ύπνο.
  • Το 40% την απόλαυση σε φαγητό και ποτό.