Μια μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία για όσους διανύουν ηλικιακά τα 50 έτη και άνω (senior travelers) προσφέρει η Θεσσαλονίκη, συνδυάζοντας την ποιότητα, την ασφάλεια, την τιμή και τις πολλές επιλογές που προτείνει, όπως το εύκολο περπάτημα μέσα στην πόλη, το καλό φαγητό και την εναλλακτική ψυχαγωγία.

Για δεύτερη συνεχή χρονιά η ΕΞΘ συνεργάζεται με τη βρετανική εταιρεία Silver Travel Advisor, η οποία απευθύνεται στο ηλικιωμένο βρετανικό κοινό, με σκοπό να αναδείξει τη Θεσσαλονίκη ως έναν ιδανικό προορισμό για επισκέψεις όλο το χρόνο. Η αρχή έγινε τον περασμένο χειμώνα, όπου μετά από πρόσκληση της ΕΞΘ, επισκέφθηκε τη Θεσσαλονίκη η δημοσιογράφος κα Jennie Carr ώστε να γνωρίσει από κοντά τις ευκαιρίες που προσφέρει ο προορισμός για χειμερινά ταξίδια και να δημοσιεύσει τα άρθρα της στην ηλεκτρονική σελίδα και το έντυπο περιοδικό της εταιρείας. Μάλιστα ταξίδεψε μόνη της, για να παροτρύνει και τους μοναχικούς ταξιδιώτες να επισκεφθούν τη Θεσσαλονίκη. Η κα Carr ακολούθησε ένα ολοκληρωμένο ταξιδιωτικό πρόγραμμα, εντάσσοντας σε αυτό καθημερινές συνήθειες των μεγαλύτερων σε ηλικία επισκεπτών. Έτσι η γνωριμία της με την πόλη περιελάμβανε πολλούς περιπάτους σε σημεία όπως η παλιά παραλία, η Άνω Πόλη, η πλατεία Αριστοτέλους κλπ, επισκέψεις σε μουσεία, διαδρομές με ποδήλατο στο πλακόστρωτο της νέας παραλίας και το λιμάνι, καλό φαγητό και κρασί σε γνωστά στέκια, αλλά και περιήγηση στη λίμνη Κερκίνη. Για φέτος έχουν προγραμματιστεί άλλα τρία ταξίδια εξοικείωσης με τον προορισμό, ώστε οι Βρετανοί αναγνώστες να έχουν μια συνολική εικόνα από τη Θεσσαλονίκη των τεσσάρων εποχών (χειμώνας, άνοιξη, καλοκαίρι, φθινόπωρο), με διαφορετικό θέμα κάθε φορά. Ακολουθεί λοιπόν, στις αρχές Απριλίου η επίσκεψη του δημοσιογράφου κ. Andrew Morris, ο οποίος θα ταξιδέψει για πρώτη φορά στην Ελλάδα μαζί με τη σύζυγό του με σκοπό να προωθήσει τη Θεσσαλονίκη ως ανοιξιάτικο προορισμό, επιμηκύνοντας τη διαμονή των ηλικιωμένων Βρετανών τουριστών στην πόλη και αναδεικνύοντας τις γύρω περιοχές της, όπως είναι η Χαλκιδική, τα Μετέωρα και ο Όλυμπος.

Η ΕΞΘ στοχεύει να πολλαπλασιάσει τις δράσεις της για την προσέλκυση του συγκεκριμένου κοινού, το οποίο αποτελεί ένα πολύ δυναμικό κομμάτι της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς και το οποίο τα τελευταία χρόνια αναπτύσσεται με γρήγορους ρυθμούς εξαιτίας μιας σειράς παραγόντων (υπογεννητικότητα, περισσότερος ελεύθερος χρόνος, μεγαλύτερο εισόδημα κ.α.).