Η αειφορία αποτελεί έναν όλο και πιο σημαντικό παράγοντα για τον κλάδο των συνεδρίων, ο οποίος θα φτάσει θα αγγίξει τα 840 εκατ. δολάρια το 2020.
Αυτό αναφέρει σε πρόσφατη μελέτη της η CWT Meetings & Events με τίτλο «Το μέλλον των βιώσιμων εκδηλώσεων».
Οι βιώσιμες εκδηλώσεις και τα events βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της ταξιδιωτικής βιομηχανίας. Καλύπτονται σε ένα ευρύ φάσμα από τα μέσα ενημέρωσης και φυσικά έχουν την υποστήριξη της νέας γενιάς ταξιδιωτών, των millennials.
Αυτοί θα γίνουν η μεγαλύτερη ομάδα επαγγελματιών ταξιδιών παγκοσμίως από το 2024 και μετά. Θα ακολουθήσουν στενά οι Centennials.
Πρόκειται για ανθρώπους για τους οποίους τα ταξίδια έχουν γίνει συνήθεια.
Επιθυμούν να συνεχίσουν να συναντώνται σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς, αλλά συνειδητοποιούν ιδιαίτερα την ανάγκη βιώσιμων πρακτικών που σέβονται το περιβάλλον.
Η παγκόσμια έρευνα της Deloitte για τους millennials το 2019, αποκάλυψε ότι η αλλαγή του περιβάλλοντος αποτελεί τη μεγαλύτερη ανησυχία για αυτή τη γενιά.
Σε απάντηση, οι εταιρείες και οι υπεύθυνοι σχεδιασμού συναντήσεων αναλαμβάνουν διάφορες πρωτοβουλίες όπως :
-την αντιστάθμιση των εκπομπών CO2 από τις πτήσεις,
-την αποφυγή πλαστικών απορριμμάτων,
-την επιλογή περιφερειακών τροφίμων και ποτών ή
-την επιλογή υγιεινών προμηθευτών από ηθική άποψη.