Το 86% των πελατών της Ryanair βαθμολόγησε τις πτήσεις ως “εξαιρετικές / πολύ καλές”, σύμφωνα τις στατιστικές εξυπηρέτησης πελατών του Σεπτεμβρίου, που δημοσίευσε σήμερα η αεροπορική εταιρεία.

  • Το 92% των πτήσεων της Ryanair τον Σεπτέμβριο έφτασε σε πραγματικό χρόνο (από 89% το Σεπτέμβριο του 2018). Οι καθυστερήσεις που σημειώθηκαν οφείλονταν στον έλεγχος εναέριας κυκλοφορίας (ATC), σύμφωνα με την εταιρεία.
  • Οι ελλείψεις προσωπικού της ATC καθυστέρησαν 15.455 πτήσεις της Ryanair το Σεπτέμβριο (21%).

Ικανοποιημένοι οι επιβάτες

Η Ryanair κυκλοφόρησε επίσης τις βαθμολογίες των επιβατών της που πραγματοποίησε το Σεπτέμβριο, στο “Rate My Flight”.

  • Το 86% των περισσότερων από 145.000 ερωτηθέντων αξιολόγησαν την πτήση τους “Εξαιρετική / Πολύ καλή / Καλή”.
  • Το 91% έδωσε υψηλή βαθμολογία στην εξυπηρέτηση του πληρώματος.
  • Το 82% σε τρόφιμα, ποτά και στην επιβίβαση.

 

“Η Ryanair μετέφερε περισσότερους από 14 εκατομμύρια πελάτες το Σεπτέμβριο. Και πάνω από το 92% των 73.300 πτήσεων μας έφτασαν στην ώρα τους, δηλώνει ο Kenny Jacobs της Ryanair.

Οι ελλείψεις και διαταραχές του προσωπικού της ATC εξακολουθούν να έχουν μεγάλο αντίκτυπο στην ακρίβεια καθώς φθάνουμε στο τέλος του καλοκαιριού.
Καθυστέρησαν το περασμένο μήνα πάνω από το ένα πέμπτο των πτήσεων της Ryanair – με το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, τη Γαλλία και την Ισπανία ως τους χειρότερους παρόχους ATC το Σεπτέμβριο.
Παρ ‘όλα αυτά, η ακρίβειά μας συνεχίζει να βελτιώνεται και αυξάνεται σε ετήσια βάση.

Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που το 86% των ερωτηθέντων πελατών (πάνω από 145.000) αξιολόγησαν την πτήση Ryanair τον Σεπτέμβριο ως “Εξαιρετική / Πολύ καλή / Καλή” χρησιμοποιώντας τη λειτουργία Ryanair Rate My Flight.”