Το 93% των επιβατών της Ryanair τον Απρίλιο, Μάιο και Ιούνιο του 2017 έμεινε ικανοποιημένο από την πτήση του, σύμφωνα με τα τα στατιστικά στοιχεία της υπηρεσίας ‘Rate My Flight’ στοιχεία που δημοσίευσε σήμερα η εταιρεία.

Ειδικότερα, περισσότεροι από 150,000 πελάτες χρησιμοποίησαν την υπηρεσία ‘Rate My Flight’ τον Απρίλιο, Μάιο και Ιούνιο μέσω του Ryanair app, αξιολογώντας την συνολική εμπειρία τους, από την ευγένεια του προσωπικού, ως τις επιλογές φαγητών και ποτών διαθέσιμες στην πτήση.

Η διαδικασία αξιολόγησης της πτήσης πραγματοποιείται μέσω ενός συστήματος 5 αστέρων, με 1 για Αποδεκτή, 3 για Καλή και 5 αστέρια για Άριστη.

Το 93% των ερωτηθέντων αξιολογήσανε το ταξίδι τους ως Άριστο/Πολύ Καλό/Καλό’, με αντίστοιχα θετικά αποτελέσματα για την επιβίβαση (87%), την ευγένεια του πληρώματος (95%), τις υπηρεσίες εν ώρα πτήσης (93%) και την ποικιλία φαγητών και ποτών (81%).

Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε:

“Το Rate My Flight επιτρέπει στους πελάτες μας να πραγματοποιούν άμεση αξιολόγηση της πτήσης τους μέσω του Ryanair app από την ώρα προσγείωσης.