
-
Σύμφωνα με έρευνα του κλάδου, η ανάπτυξη στην αγορά εξερχόμενου τουρισμού της Ινδίας αποδίδεται στην αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος και στην αυξανόμενη όρεξη για διεθνή ταξίδια
-
Στο εσωτερικό, 114.000 δωμάτια προστέθηκαν την τελευταία δεκαετία, καθώς η προσφορά ξενοδοχείων αυξήθηκε με CAGR άνω του 3%
-
Η παρουσία της Ινδίας στο ATM 2025 έχει αυξηθεί κατά 41% από έτος σε έτος, με την εκδήλωση να παρουσιάζει κορυφαίες ινδικές αεροπορικές εταιρείες και τουριστικούς προορισμούς μαζί με τα βασικά τουριστικά συμβούλια της χώρας
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η τουριστική βιομηχανία στην Ινδία γνωρίζει αξιοσημείωτη ανάπτυξη, τροφοδοτούμενη από την αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος, τη διεύρυνση της μεσαίας τάξης και τη βελτιωμένη παγκόσμια συνδεσιμότητα.
Αντικατοπτρίζοντας την αυξανόμενη επιρροή της χώρας στα διεθνή ταξίδια και τη φιλοξενία, οι εισερχόμενες και εξερχόμενες προσφορές της Ινδίας θα είναι στο επίκεντρο κατά την προσεχή έκδοση του Arabian Travel Market (ATM), που θα πραγματοποιηθεί από τις 28 Απριλίου έως την 1η Μαΐου στο Παγκόσμιο Κέντρο Εμπορίου του Ντουμπάι.
Σύμφωνα με το Future Market Insights (FMI), η αγορά εξερχόμενου τουρισμού της Ινδίας προβλέπεται να φτάσει τα 55 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ έως το 2034, επεκτείνοντας με σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 11,4% την επόμενη δεκαετία. Αυτή η ανάπτυξη οφείλεται κυρίως στην αυξανόμενη ζήτηση για διεθνή ταξίδια, ιδιαίτερα μεταξύ των millennials που αναζητούν διαφορετικές εμπειρίες στο εξωτερικό.
Επιπλέον, έρευνα από το STR υποδηλώνει ότι η Ινδία γίνεται ολοένα και περισσότερο μια από τις πιο στοχευμένες αγορές πηγής παγκοσμίως, με πολλούς προορισμούς να εντείνουν τις προσπάθειές τους να προσελκύσουν Ινδούς ταξιδιώτες.
Το 2024, το Ντουμπάι υποδέχθηκε 3,14 εκατομμύρια επισκέπτες από τη Νότια Ασία, με την Ινδία να συνεισφέρει σημαντικά στους συνολικούς 18,72 εκατομμύρια διεθνείς επισκέπτες που πραγματοποίησαν ένα ταξίδι στην πόλη, αντιπροσωπεύοντας αύξηση εννέα τοις εκατό από έτος σε έτος.
Τα ευρήματα της STR αποκαλύπτουν επίσης ότι η προσφορά ξενοδοχείων στην Ινδία αυξήθηκε κατά CAGR λίγο περισσότερο από 3% την τελευταία δεκαετία, με 114.000 νέα δωμάτια να προστέθηκαν από το 2014. Το ενδιαφέρον των προγραμματιστών παραμένει υψηλό, με τα ποσοστά πληρότητας ξενοδοχείων να αυξάνονται τα οκτώ από τα τελευταία δέκα χρόνια, αντανακλώντας τη διαρκή ζήτηση.
Αυτό θα υπογραμμιστεί από τη συμμετοχή της χώρας στα ΑΤΜ φέτος, η οποία αναμένεται να αυξηθεί κατά 41% από έτος σε έτος, λόγω της ισχυρής παρουσίας εκθετών όπως το Υπουργείο Τουρισμού της Ινδίας, οι αεροπορικές εταιρείες Air India και Air India Express και η διευρυνόμενη εκπροσώπηση από τα περιφερειακά τουριστικά συμβούλια της Γκόα, της Καρνατάκα, της Μαντία Πραντές και της Μαντία Πραντές.
Η Danielle Curtis, Διευθύντρια Έκθεσης ME, Arabian Travel Market, δήλωσε: «Η μεγαλύτερη έκθεση της Ινδίας στο ΑΤΜ όχι μόνο αναδεικνύει τις πλούσιες και ποικίλες ταξιδιωτικές προσφορές της χώρας, από πολυτελείς εμπειρίες και καταφύγια ευεξίας σε πολιτιστικούς προορισμούς και τουρισμό περιπέτειας, αλλά χρησιμεύει ως κρίσιμη πλατφόρμα για την παγκόσμια ταξιδιωτική ανταλλαγή, επιτρέποντας στη διεθνή ταξιδιωτική αγορά να εμπλακεί σε αυτή την πολυτελή ταξιδιωτική αγορά».
Η Ινδία θα βρεθεί στο επίκεντρο κατά τη διάρκεια του προγράμματος συνεδρίων ATM, το οποίο θα περιλαμβάνει 68 συνεδρίες σε τρία στάδια περιεχομένου – την Παγκόσμια Σκηνή, τη Μελλοντική Σκηνή και τη νέα Σκηνή Επιχειρηματικών Εκδηλώσεων. Στις 30 Απριλίου, μια ομάδα ηγετών του μάρκετινγκ θα συζητήσει το Multimedia: Connecting Global Audiences & Unlocking Hyper-Localised Campaigns, εμβαθύνοντας στις συμπεριφορές αγορών όπως η Ινδία και η Κίνα.
Εν τω μεταξύ, η συνεδρία The Big Ticket Events: Global Impact and Learnings θα διερευνήσει δύο ακμάζοντες τομείς – τον αθλητικό τουρισμό και τον τουρισμό εκδηλώσεων – και θα εξετάσει πώς οι πρόσφατες εξελίξεις όπως η Σαουδική Αραβία που κατοχυρώνει τα δικαιώματα φιλοξενίας αγώνων ινδικής Premier League, θα προωθήσει τον τουρισμό μεταξύ Ινδίας και Μέσης Ανατολής.
Την τελευταία μέρα του ATM, η Euromonitor θα προσφέρει πληροφορίες για την παγκόσμια αγορά για την περιοχή APAC, αποκαλύπτοντας τις κορυφαίες τάσεις που επηρεάζουν την περιοχή και παρέχοντας μια ολοκληρωμένη επισκόπηση των τάσεων που οδηγούν στη μεταμόρφωση των προφίλ ταξιδιωτών στην Ασία-Ειρηνικό.
Αργότερα εκείνη την ημέρα, ο Shivani Gupta, Managing Partner, SPAG – A FINN Partners Company, θα παρέχει συναρπαστικές πληροφορίες για το India’s Next Gen Traveller, εξετάζοντας τις βασικές τάσεις και στρατηγικές για την αξιοποίηση της ταχύτερα αναπτυσσόμενης τουριστικής αγοράς στον κόσμο.
Για την 32η ετήσια εκδήλωσή του, το ATM θα επικεντρωθεί στο θέμα, «Παγκόσμια Ταξίδια: Ανάπτυξη του Τουρισμού του Αύριο μέσω Ενισχυμένης Συνδεσιμότητας», σε όλους τους κλάδους εκπομπών. Το θέμα υπογραμμίζει τη σημασία της διασύνδεσης συνόρων, βιομηχανιών και κοινοτήτων για τον επαναπροσδιορισμό του τουριστικού τοπίου και την προώθηση βιώσιμων πρακτικών που είναι απαραίτητες για το μέλλον των ταξιδιών.
Το ATM 2025 θα υποδεχτεί πάνω από 2.600 εκθέτες εταιρείες με συνολική αναμενόμενη συμμετοχή πάνω από 47.000. Η εκδήλωση θα περιλαμβάνει περισσότερους από 161 παγκόσμιους προορισμούς, αντανακλώντας τη διεθνή εμβέλεια της διοργάνωσης.
Πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Παγκόσμιο Κέντρο Εμπορίου του Ντουμπάι, οι στρατηγικοί εταίροι της εκδήλωσης περιλαμβάνουν το Τμήμα Οικονομίας και Τουρισμού του Ντουμπάι (DET), Destination Partner. Emirates, Επίσημος Συνεργάτης Αεροπορικών Εταιρειών. IHG Hotels & Resorts, Επίσημος Συνεργάτης Ξενοδοχείου. και Al Rais Travel, Επίσημος Συνεργάτης της DMC.
Τώρα στο 32ο έτος της, το Arabian Travel Market (ATM) είναι η κορυφαία διεθνής ταξιδιωτική και τουριστική εκδήλωση στη Μέση Ανατολή για επαγγελματίες του εισερχόμενου και εξερχόμενου τουρισμού. Το ATM 2024, που πραγματοποιείται κάθε χρόνο στο Παγκόσμιο Κέντρο Εμπορίου του Ντουμπάι, εκτείνεται σε 12 αίθουσες, καθιστώντας το τη μεγαλύτερη έκδοση μέχρι σήμερα.
Με περισσότερους από 48.000 παρευρισκόμενους και περισσότερους από 35.000 επισκέπτες, συμπεριλαμβανομένων πάνω από 2.550 εκθέτες και εκπροσώπους από περισσότερες από 161 χώρες κατά τη διάρκεια της περσινής έκθεσης, το ATM παραμένει μια κομβική συγκέντρωση για την παγκόσμια ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία. Η Arabian Travel Market είναι μέρος της Arabian Travel Week. #ATMDubai
Το ATM λαμβάνει χώρα από τις 28 Απριλίου έως την 1η Μαΐου 2025, Dubai World Trade Centre, Dubai
Το Arabian Travel Week είναι ένα εβδομαδιαίο φεστιβάλ εκδηλώσεων από τις 28 Απριλίου έως τις 4 Μαΐου, παράλληλα με το Arabian Travel Market 2025.
Προσφέροντας ανανεωμένη εστίαση στον ταξιδιωτικό και τουριστικό τομέα της Μέσης Ανατολής, περιλαμβάνει τα ολοκαίνουργια Business Events @ATM που επικεντρώνονται σε MICE, Start-Up Competition, εκδηλώσεις influencers, GBTA ATM Business Travel Forums, Tech. Διαθέτει επίσης ATM Buyer Networking και μια σειρά από φόρουμ χωρών.
Σχετικά με το RX
Η RX είναι παγκόσμιος ηγέτης σε εκδηλώσεις και εκθέσεις, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία του κλάδου, τα δεδομένα και την τεχνολογία για τη δημιουργία επιχειρήσεων για άτομα, κοινότητες και οργανισμούς. Με παρουσία σε 25 χώρες σε 42 κλάδους της βιομηχανίας, η RX φιλοξενεί περίπου 350 εκδηλώσεις ετησίως.
Η RX δεσμεύεται να δημιουργήσει ένα περιβάλλον εργασίας χωρίς αποκλεισμούς για όλους τους ανθρώπους μας. Το RX δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να ευδοκιμήσουν αξιοποιώντας πληροφορίες που βασίζονται σε δεδομένα και ψηφιακές λύσεις.
Το RX είναι μέρος της RELX, ενός παγκόσμιου πάροχου αναλυτικών στοιχείων και εργαλείων αποφάσεων που βασίζονται σε πληροφορίες για επαγγελματίες και επιχειρηματικούς πελάτες.
Σχετικά με το RELX
Η RELX είναι ένας παγκόσμιος πάροχος αναλυτικών στοιχείων και εργαλείων αποφάσεων που βασίζονται σε πληροφορίες για επαγγελματίες και επιχειρηματικούς πελάτες. Η RELX εξυπηρετεί πελάτες σε περισσότερες από 180 χώρες και έχει γραφεία σε περίπου 40 χώρες. Απασχολεί περισσότερα από 36.000 άτομα, πάνω από το 40% των οποίων βρίσκονται στη Βόρεια Αμερική.
Οι μετοχές της RELX PLC, της μητρικής εταιρείας, διαπραγματεύονται στα χρηματιστήρια του Λονδίνου, του Άμστερνταμ και της Νέας Υόρκης χρησιμοποιώντας τα ακόλουθα σύμβολα: Λονδίνο: REL, Άμστερνταμ: REN, Νέα Υόρκη: RELX.
Το χαρτοφυλάκιο της World Travel Market (WTM) περιλαμβάνει κορυφαίες ταξιδιωτικές εκδηλώσεις και διαδικτυακές πύλες σε τέσσερις ηπείρους. Οι εκδηλώσεις είναι:
Το WTM London είναι η πιο σημαντική ταξιδιωτική και τουριστική εκδήλωση στον κόσμο για την παγκόσμια ταξιδιωτική κοινότητα. Η έκθεση είναι ο απόλυτος προορισμός για όσους αναζητούν μια μακροσκοπική άποψη της ταξιδιωτικής βιομηχανίας και μια βαθύτερη κατανόηση των δυνάμεων που τη διαμορφώνουν.
Το WTM London είναι όπου συγκεντρώνονται σημαντικοί ταξιδιωτικοί ηγέτες, αγοραστές και ταξιδιωτικές εταιρείες υψηλού προφίλ για να ανταλλάξουν ιδέες, να προωθήσουν την καινοτομία και να επιταχύνουν τα επιχειρηματικά αποτελέσματα.
Επόμενη εκδήλωση: 5 έως 7 Νοεμβρίου 2024 στο ExCel London
Το WTM Latin America πραγματοποιείται κάθε χρόνο στην πόλη του Σάο Πάολο και προσελκύει περίπου 20.000 επαγγελματίες του τουρισμού κατά τη διάρκεια της τριήμερης εκδήλωσης.
Η εκδήλωση προσφέρει κατάλληλο περιεχόμενο μαζί με ευκαιρίες δικτύωσης και επιχειρηματικών δραστηριοτήτων.
Σε αυτήν την ένατη έκδοσή της – υπήρξαν οκτώ εκδηλώσεις πρόσωπο με πρόσωπο μαζί με μια 100% εικονική, η οποία πραγματοποιήθηκε το 2021 – Η WTM Latin America συνέχισε να επικεντρώνεται στην αποτελεσματική δημιουργία επιχειρήσεων και πέτυχε την εκ των προτέρων κράτηση έξι χιλιάδων συναντήσεων που πραγματοποιήθηκαν μεταξύ αγοραστών, ταξιδιωτικών πρακτόρων και εκθετών το 2022
Επόμενη εκδήλωση: 14 έως 16 Απριλίου 2025 – Expo Center Norte, SP, Βραζιλία
Το WTM Africa κυκλοφόρησε το 2014 στο Κέιπ Τάουν της Νότιας Αφρικής. Το 2022, η WTM Africa διευκόλυνε περισσότερα από 7 χιλιάδες μοναδικά προκαθορισμένα ραντεβού, σημειώνοντας αύξηση άνω του 7% σε σύγκριση με το 2019 και υποδέχθηκε περισσότερους από 6 χιλιάδες επισκέπτες (μη ελεγμένους), τον ίδιο αριθμό με το 2019.
Επόμενη εκδήλωση: 9 έως 11 Απριλίου 2025 – Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Κέιπ Τάουν, Κέιπ Τάουν
Σχετικά με το ATW Connect: Ο ψηφιακός βραχίονας της Africa Travel Week, είναι ένας εικονικός κόμβος γεμάτος ενδιαφέρον περιεχόμενο, νέα και γνώσεις του κλάδου και την ευκαιρία να ακούσετε από ειδικούς για διάφορα θέματα στη νέα μας μηνιαία σειρά διαδικτυακών σεμιναρίων.
Όλα αυτά με στόχο να κρατήσουμε όλους μας στην ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία συνδεδεμένους. Το ATW Connect εστιάζει σε αγορές εισερχομένων και εξερχόμενων για γενικό τουρισμό αναψυχής, πολυτελή ταξίδια και τον τομέα MICE/επαγγελματικών ταξιδιών καθώς και στην ταξιδιωτική τεχνολογία.
Το WTM Global Hub, είναι η διαδικτυακή πύλη WTM Portfolio που δημιουργήθηκε για να συνδέει και να υποστηρίζει επαγγελματίες του ταξιδιωτικού κλάδου σε όλο τον κόσμο. Ο κόμβος πόρων προσφέρει την πιο πρόσφατη καθοδήγηση και γνώση για να βοηθήσει τους εκθέτες, τους αγοραστές και άλλους στην ταξιδιωτική βιομηχανία να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις της παγκόσμιας πανδημίας του κορωνοϊού. Η WTM Portfolio αξιοποιεί το παγκόσμιο δίκτυο ειδικών της για να δημιουργήσει περιεχόμενο για τον κόμβο.