Με μία δυναμική εκστρατεία την Olive Oil World Tour σε Μέσα Ενημέρωσης και σε τουριστικά σημεία όπως αεροδρόμια, σιδηροδρομικούς σταθμούς, περιοδικά των κορυφαίων αεροπορικών εταιρειών της ασιατικής ηπείρου και εμπορικά κέντρα στην Ιαπωνία, προωθεί η Ισπανία το ελαιόλαδο της στην χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου.

Μέσα από την δράση Olive Oil World Tour -η οποία συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση- το κοινό θα μπορεί να ανακαλύψει τα πάντα γύρω από το ελαιόλαδο, ενώ στην φιλόδοξη διαφημιστική πρωτοβουλία, θα συμμετέχει και ο γνωστός ειδικός της γαστρονομίας Maomi Yukki.

Επιπλέον, στο πλαίσιο της δράσης θα “τρέχει” και μια ψηφιακή καμπάνια σε social media με πολυκαναλική online στρατηγική μέσω και της εφαρμογής Olive Oils στα κινητά τηλέφωνα των ταξιδιωτών.

Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί μέρος μιας παγκόσμιας στρατηγικής προώθησης με δράσεις στην Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες. Οι εκστρατείες με το σύνθημα “Ας κάνουμε τον κόσμο πιο νόστιμο” καλούν τους καταναλωτές να ανακαλύψουν τα οφέλη του ελαιολάδου.

Η Ιαπωνία εισήγαγε περίπου 55.000 τόνους ελαιολάδου το 2017, γεγονός που καθιστά τη χώρα αυτή τον πρώτο καταναλωτή στην Ασία.

Το 97% προέρχεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και η Ισπανία εξήγαγε περίπου το 60% των ελαιολάδων που καταναλώθηκαν στην Ιαπωνία.