Οι ιστορίες στο Instagram είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε τη διαδραστικότητα σας με τους χρήστες, καθώς και να αναδείξετε την προσωπικότητα του εμπορικού σας σήματος.
Συχνά είναι λιγότερο φιλτραρισμένες από τις αναρτήσεις που πηγαίνουν στη ροή δεδομένων και ουσιαστικά πρόκειται για σύντομα αποσπάσματα από αυτά που συμβαίνουν αυτήν τη στιγμή.

Δίνουν τη δυνατότητα να κάνετε ερωτήσεις που οι οπαδοί μπορούν να απαντήσουν ή να ζητήσουν ερωτήσεις από τους οπαδούς που μπορείτε να απαντήσετε στη συνέχεια, μεταξύ πολλών άλλων χαρακτηριστικών.
Αυτές οι στρατηγικές αυξάνουν την αφοσίωση και το ενδιαφέρον για το προφίλ σας.
Τα κυριότερα σημεία είναι ιστορίες που επιλέγετε να αποθηκεύσετε στο προφίλ σας για συνεχή προβολή.
Μπορεί να επιλέξετε να αποθηκεύσετε ένα χαρακτηριστικό στο προφίλ σας εάν αφορά μια σημαντική ιστορία για το εμπορικό σήμα σας.

Για παράδειγμα, ένα από τα πιο πρόσφατα highlights της Sephora είναι μαθήματα μακιγιάζ χρησιμοποιώντας τα προϊόντα που πωλούν.
Είναι ένας γρήγορος τρόπος για τους χρήστες να σας γνωρίσουν και να αποφασίσουν αν ενδιαφέρονται να εμπλακούν με το κανονικό σας περιεχόμενο.